درخواست داورزنی از رییس جمهور

داورزنی خطاب به رییس جمهور:برای حل بحران عدم ورود بانوان به استادیوم پا پیش بگذارید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در مراسم افطاری دکتر حسن روحانی و جمعی از ورزشکاران ، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال این فرصت را پیدا کرد تا از مشکل بزرگ این روزهای والیبال بگوید . او که در حضور فوتبالی ها به رئیس جمهور از اهمیت موفقیت تیمش در خوشنودی مردم سخن گفت و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در مراسم افطاری دکتر حسن روحانی و جمعی از ورزشکاران ، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال این فرصت را پیدا کرد تا از مشکل بزرگ این روزهای والیبال بگوید .14-7-23-3142013930431231615652_photol

او که در حضور فوتبالی ها به رئیس جمهور از اهمیت موفقیت تیمش در خوشنودی مردم سخن گفت و با حرف هایش شوکی را به فوتبالیست های توی سالن وارد کرد ، در قسمتی دیگر از تلاش شان برای تداوم پیشرفت والیبال گفت اما از بحران عدم ورود بانوان به استادیوم ها و تهدید جایگاه والیبال هم سخن گفت. تهدیدی که می تواند سبب شود این جایگاه از دست مان برود. او خواهان مداخله مرد اول اجرایی کشور در زمان مناسب و پیش از سخت شدن کار گفت و تاکید کرد:« امیدوارم کارمان به جایی نرسد که نوش داروی بعد از مرگ سهراب باشد.

بعد از صحبتهای رئیس فدراسیون والیبال مازیار ناظمی مجری مراسم خطاب به رییس جمهور گفت :« آقای روحانی از شما تقاضا می کنیم کمک کنید خانم ها با حفظ همه شئونات اسلامی ما به سالن های والیبال برگردند و فرصت جهانی شدن والیبال از دست نرود»

در این زمان دکتر روحانی برای لحظاتی با وزیر ورزش و جوانان دکتر گودرزی در این مورد گفت و گو کرد. البته این بحث پیشتر در جلسات هیات دولت هم طرح شده بود و دولت به دنبال این است تا شرح دادن مشکلات بین المللی در گفت و گو با آیات اعظام بتواند به راهکاری برسد که بانوان بتوانند به ورزشگاه های والیبال برگردند البته به طوریکه ارزش های اسلامی هم در بالاترین سطح اجرا شود و دغدغه ها از این بابت هم برطرف شوند.

خبرانلاین /

Share