سخنگو ي شورای اسلامی شهر کوچصفهان خبر داد

رئیس شورای اسلامی شهر کوچصفهان شهردار آینده

سخنگوی شورای اسلامی شهر کوچصفهان با تصریح بر اینکه از امروز «اسکندری» به عنوان سرپرست شهرداری این شهر فعالیت خود را آغاز کرده است، یادآور شد دو هفته دیگر رئیس شورا برای شهرداری شهر کوچصفهان معرفی می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،استعفای محمدعلی اباذری شهردار شهر کوچصفهان مخالفت‌ها و موافقت‌هایی را به دنبال داشته است.axe13936

جمعی از مردم شهر کوچصفهان عصر امروز طوماری در حمایت از اباذری را امضا کردند و از او خواستند استعفای خود را پس بگیرد.

اباذری  دلیل استعفای خود را دخالت اعضای شورای اسلامی شهر کوچصفهان در امور شهرداری این شهر عنوان کرده بود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کوچصفهان  به وضعیت این شهر اشاره کرد و گفت: اعضای شورای شهر کوچصفهان هیچ‌گونه دخالتی در امور شهرداری با تصدی‌گری اباذری نداشتند.

مهدی رشاد، با بیان اینکه ناتوانی اباذری در اداره شهر موجب استعفای او شده است، افزود: اگر اباذری استعفا نمی‌کرد روز شنبه استیضاح می‌شد و وی قبل از برکناری این کار را انجام داد.

وی با اشاره به اینکه شهردار کوچصفهان پاسخگوی سئوالات اعضای شورا در زمینه انجام برخی از پروژه‌ها نبود، خاطرنشان کرد: ادعای دخالت اعضای شورا در کار وی بی‌مورد است زیرا او به کسی اجازه دخالت نمی‌داد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کوچصفهان با تصریح بر اینکه از امروز «اسکندری» به عنوان سرپرست شهرداری این شهر فعالیت خود را آغاز کرده است، یادآور شد: به‌زودی از بین اعضای شورای اسلامی شهر کوچصفهان یک نفر به عنوان شهردار این شهر انتخاب می‌شود.

وی آن یک نفر را «مصطفی رنجکش» رئیس شورای اسلامی شهر کوچصفهان معرفی کرد و متذکر شد: دو هفته دیگر رئیس شورا برای شهرداری شهر کوچصفهان معرفی می‌شود./فارس

Share