در مراسم تجليل از اصحاب رسانه عنوان شد

اهدای جایزه به نقدهای صحیح و درست/ساماندهی رودخانه های رشت

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عصر امروز مراسم تجلیل ازتلاشگران عرصه رسانه ازسوی شهرداری و شورای شهر در مجتمع خاتم الانبیا رشت برگزار شد .

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عصر امروز مراسم تجلیل ازتلاشگران عرصه رسانه ازسوی شهرداری و شورای شهررشت در مجتمع فرهنگی خاتم الانبیا  برگزار شد .

هیچ یک از اعضای شورا منافع شخصی خود را مدنظر قرار نداده است

رضا جمشیدی چناری رییس شورای اسلامی شهر رشت ضمن تریک روز خبرنگار اظهارکرد :این  یک سالی که از عمر شورای چهارم گذشت با فراز و نشیب های بسیاری روبه رو بود و اگر دقت در نگارش و خبرسانی صحیح شما فعالان رسانه وجود نداشت شورای اسلامی نمی توانست به جایگاه فعلی دست یابد.DSC_0010

رییس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اتفاقات تلخ روی داده در شورای سوم گفت :تمام مردم اتفاقات روی داده در شورای سوم را به یاد دارند ولی شورای چهارم سعی کرد تا این مشکلات و عدم اعتماد مردم  به شورا را به حداقل برساند تا جایی که امروز توانستیم در اجلاس های ملی جایگاه ویژه ای کسب نماییم .

وی یکی از مهم ترین دست آورده های شورای اسلامی را ساماندهی دو رودخانه گوهررود و زرجوب دانست و افزود :با رود کار آمدن دولت تدبیر و امید کمیسیونی به عنوان کمیسیون تخصصی کلانشهر ها تشکیل شده است و دبیر این کمسیون پیشنهاد ساماندهی دو رودخانه گوهررود و زرجوب به دولت انتقال داد و امیدواریم در شورای چهارم بتوانیم این طرح را اجرا کنیم .

ایشان از اصحاب رسانه به عنوان عضو شانزدهم شورا در جلب نظر مردم و کمک به رفع ایرادها خواست،اخلاق را سرلوحه خود قرار داده و واقعیت ها رابیان کنند و از برجسته کردن چالش های غیر واقعی بپرهیزند.

رضا جمشیدی در ادامه با بیان این که هیچ یک از اعضای شورا منافع شخصی خود را مدنظر قرار نداده است گفت :رویکرد شورای اسلامی شفاف سازی است .
ایجاد تصفیه خانه  برای جلوگیری از ورود شیرابه های سراوان

این مقام مسوول مهم ترین برنامه های شورای چهارم در سال آینده را ایجاد تصفیه خانه  برای جلوگیری از ورود شیرابه های سراوان  به رودخانه زرجوب ،تکمیل بوستان ۴۵۰ هکتاری لاکان ،ادامه نهضت اسفالت ،ساماندهی روان آب های سطحی ،بازسازی زیرگذر پل جانبازان و ایجاد خط ویژه اتوبوس از میدان شهدای ذهاب به مصلی عنوان کرد.

ایشان همچنین از برنامه ویژه برای استقبال از پروفسور مجید سمیعی در ۱۰ شهریورماه سال جاری  خبر داد و افزود :پروفسور مجید سمیعی ۱۰ شهریور برای احداث مرکز تخصصی سرطان به رشت می آید و ما باید تا وقتی ایشان در قید حیات هستند از وی بهره ببریم و قصد ساخت تندیس پروفسور مجید سمیعی در بوستان مفاخر را نیز در دستور کار خود قرار داده ایم .

بیشترین حجم فعالیت های عمرانی در شهر رشت در دوران مدیریت بنده بوده است /اهدای جایزه به نقدهای صحیح  و درست 

DSC_0006شهردار رشت  با بیان این مطلب که مدیریت شهرداری ۲ کار مهم را در باید انجام بدهد گفت : تمام توان ما براین است که در شهرداری تصمیمات درست بگیریم و تصمیمات نادرست را نگیریم .

وی یکی دیگر از برنامه ی شهرداری را اهدا ی جایزه به افرادی که نقد های صحیح انجام دهند عنوان کرد و  افزود :امسال به نقد های صحیح و درست جایزه خواهیم داد.

محمد ابراهیم خلیلی نقش راه شهرداری رشت را بودجه تعیین شده دانست و اظهار کرد : بیشترین حجم فعالیت های عمرانی در شهر رشت در دوران مدیریت بنده انجام شده است .

وی ضمن انتقاد از برخی از رسانه های استان گیلان به دلیل بیان حرف های نادرست و نقد های ناصحیح گفت : رسانه وظیفه دارد در گام اول از مسیر اصلی خود و رسالتی که دارد دور نشود و سعی کند وقتی از موضوعی اطلاعات کافی ندارد ان را عنوان نکند.

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا در پایان مراسم از خبرنگاران و فعالان رسانه توسط شهردار و اعضای شورای شهر تقدیر به عمل آمد.

Share