معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان

ادامه تحصیل عادلانه در رشته های تحصیلات تکمیلی استانها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان،ضمن تقدیر از برنامه ریزی بعمل آمده نقل و انتقالات دانشجویان در ترم جاری، اظهار کرد: برنامه ریزی معاونت دانشجویی سازمان مرکزی دانشگاه در جهت تسهیل نقل و انتقالات، موجب کاهش هزینه های انسانی و مالی دانشجویان و خانواده های آنان شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،  هشتمین جلسه مشترک معاونین آموزشی و دانشجویی دانشگاههای آزاد اسلامی استان گیلان، با حضور معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و معاونین آموزشی و دانشجویی واحد ها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در دانشگاه آزاد اسلامی مرکز لشت نشاء و زیباکنار برگزار شد.
mirebrahimدر این جلسه ابتدا اصغر شریف فر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز لشت نشاء و زیباکنار، ضمن خیرمقدم به حاضرین، گزارش مبسوطی از روند فعالیت های این مرکز دانشگاهی ارائه داد و سپس حجت الاسلام والمسلمین سید علی میرابراهیمی،معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ، ضمن سلام به روح پاک شهدا و آرزوی طول عمر برای مقام معظم رهبری و آرزوی توفیقات بیشتر برای کسانی که به دین و ملت و کشور خدمت می کنند گفت : بسیار خوشحالم که در جمع شما معلمان زحمتکش بوده و ضمن تشکر از شما عزیزان، جهت خدماتی که به فرزندان این مرز و بوم ارائه می کنید ، خسته نباشید بگویم . این سعادت بزرگی است که خداوند بزرگ به ما داد که بتوانیم مسیر زندگی خود را تعیین کنیم و این مسیر در مسیر آموزش باشد و امیدواریم بتوانیم دانش را با تزکیه همراه کنیم تا علم ما وسیله ای جهت هدایت دیگران باشد.
دکتر سید علی میرابراهیمی،با محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در کشتار مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی،مجموعه ای است علمی و فرهنگی که اتفاقات روز دنیا را بررسی می کند و نسبت به تحولات جهان بی تفاوت نیست و به آن واکنش نشان می دهد لذا در همین راستا ضمن حمایت از مردم قهرمان و بی دفاع غزه و محکوم کردن این کشتار وحشیانه،آمادگی همه جانبه خود را جهت کمک به مردم غزه اعلام می دارد.
معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، تحولات اخیر درحوزه دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مهم دانست وبیان کرد : در حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهد نوآوری و ابداعات سازنده در جهت خدمت هر چه بیشتر به دانشجویان عزیز هستیم.
وی با اشاره به طرح تجمیع پردیس های علوم و تحقیقات بدون مجوز با دانشگاه مادر در استانها، این طرح را مفید خواند و اظهار کرد: تجمیع پردیس علوم و تحقیقات در واحد های مراکز استانها، ضمن کاهش هزینه های جاری دانشگاه، نقش مؤثری در افزایش رشته ها و دانشجویان و ایجاد فضای رقابتی سالم بین واحد ها، نقش بی بدیلی داشته باشد.
دکتر میرابراهیمی ادامه داد: طرح تجمیع، امکان تحصیلات تکمیلی در استانها را بصورت عادلانه برای همه داوطلبان این مقطع تحصیلی فراهم می کند.
این مقام مسئول تصریح کرد: با توجه به نقش برجسته دانشگاه آزاد اسلامی در تحقق عدالت آموزشی و فراهم کردن امکان تحصیلات عالی در سراسر کشور،کسانی که بدلایل مختلف از ادامه تحصیل بازمانده و یا عدم مراجعه داشته اند، می توانند بر اساس مصوبه کمیسیون موارد خاص آموزشی دانشگاه ، در صورت داشتن شرایط، ثبت نام و ادامه تحصیل دهند .
معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان،ضمن تقدیر از برنامه ریزی بعمل آمده نقل و انتقالات دانشجویان در ترم جاری، اظهار کرد: برنامه ریزی معاونت دانشجویی سازمان مرکزی دانشگاه در جهت تسهیل نقل و انتقالات، موجب کاهش هزینه های انسانی و مالی دانشجویان و خانواده های آنان شده است.
دکتر میرابراهیمی، گفت: ثبت نام با آزمون و بدون آزمون داوطلبان برای مقاطع کارشناسی و کاردانی (پیوسته و ناپیوسته) شروع و به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس www.azmoon.org مراجعه کنند.
در پایان معاونین آموزشی و دانشجویی حاضر در جلسه در خصوص نحوه ثبت نام دانشجویان جدید الورود، نحوه تصویب رشته های تحصیلی، اجرای تقویم آموزشی جدید، نظارت جدی بر خوابگاههای دانشجویی و دیگر موارد مرتبط با هم تبادل نظر کردند.
/روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان

Share