رئیس مجمع نمایندگان گیلان عنوان كرد

امروز دوران اعتدال,تدبیروامید است/خصوصی‌سازی راه نجات اقتصاد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حمیدرضا خصوصی ثانی با بیان اینکه دیگر دوران بازی های چپ و راست گذشته است خاطرنشان کرد: مدیران باید فرزند زمان خود باشند و امروز دوران مسیر حق، اعتدال و تدبیر و امید است اما همانطور که رهبر معظم انقلاب اشاره داشتند نباید اصحاب خیمه ایمان و تعهد گذاشته شوند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزاحمیدرضا خصوصی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان اقتصاد تک محصولی نفت و وابستگی دولت به آن را در کناربی‌انضباطی مالی و نبود شفافیت در اقتصاد را از مشکلات کشورعنوان کرد و افزود: این امر زمینه را برای بروز فساد در بخش‌های مختلف ایجاد کرده است و موجب بی اعتمادی مردم به کارگزاران را فراهم آورده است.

تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند حرکت درون‌جوش است

ta'avon-moarefe (15)رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه دسترسی ناعادلانه به اطلاعات موجب ویژه خواری شده است، تصریح کرد: همه باید دست به دست دهیم تا وضع موجود اصلاح شود و باید اقتصاد کشور را ر راستای اقتصاد مقاومتی درون‌جوش پیش ببریم و راهبردهای کلان اقتصادی را که اندیشمندان به آن توجه دارند را در راس کارها قرار دهیم.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید توان ثروت‌آفرینی کشوررا افزایش دهیم و این وظیفه مستقیما بر دوش وزارت  تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.
وی  تامین منابع مالی پایدار,افزایش شفافیت و انضباط مالی ر دیگر راه نجات کشور دانست و وزارت تعاون پتانسیل بالایی در بهبود اقتصاد کشور دارد.

*خصوصی‌سازی راه نجات اقتصاد کشوراست

وی خصوصی‌سازی را راه نجات اقتصاد کشور دانست و متذکر شد: ظرفیت بسیار زیادی در استفاده از توان بخش‌خصوصی برای بهبود محیط کسب و کار وجود دارد و باید کارآفرینان بخش تعاونی میدان داد.

حمیدرضا خصوصی با بیان اینکه دیگر دوران بازی های چپ و راست گذشته است خاطرنشان کرد: مدیران باید فرزند زمان خود باشند و  امروز دوران مسیر حق، اعتدال و تدبیر و امید است اما همانطور که رهبر معظم انقلاب اشاره داشتند نباید اصحاب خیمه ایمان و تعهد گذاشته شوند و باید از مشاوران متعهدو دانشمند در استان بهره گرفته شود.

جبهه اعتدال، همان جبهه اسلام و قرآن است
وی با تاکید بر اینکه خط قرمز ما دفاع از نظام و رهبری و راه شهیدان است، یادآور شد: جبهه اعتدال، همان جبهه اسلام و قرآن است.

وی افزود: نسبت به تعهد آقای ایزدوست اگاه هستم و ایشان را از خیمه شهیدان می دانم و امید دارم با وجود ایشان روزنه ی جدیدی برای برون رفت از وضعیت فعلی بوجود آید.

خصوصی با اشاره به تعامل ویژه بین مدیران و نمایندگان ، متذکر شد: استاندار دانشمند گیلان در عین نرمی با صلابت بسیارموضوع توسعه گیلان را دنبال می‌کند و هر مدیری از این فضای ویژه استفاده مطلوب را نبرد مطمئنا شکست خورده محسوب می شود.

استاندار گیلان بسیار پرتجربه است

ta'avon-moarefe (17) سید علی‌اکبر طاهایی ظهرامروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان، از خدمات دکتر نجفی استاندار گیلان تقدیر کرد و گفت: استاندار گیلان تجربه گرانسنگ مدیریتی را پشت سر گذاشته و عملا در مناطق آزاد کشور سالها بنگاه‌ داری کرده است و همچنین با دانشگاها آشنا است که مدیری با این خصوصیات کمتر وجود دارد.

طاهایی با اشاره به همدلی بین نمایندگان استان ،اظهار داشت: از حضور نمایندگان گیلان در این جلسه تشکر میکنم.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به مشاوره وی با استاندارگیلان درباره مدیرکل کار و رفاه گیلان، گفت: استاندار گیلان نسبت به ادامه کار آقای صادقی رضایت داشتند اما طبق قانون خدمات کشوری ادامه فعالیت ایشان مجاز نبود و آقای سلمان نژاد نیز با اصرارزیاد وزارت خانه قبول مسئولیت کردند.

گیلان مهد عالمان و اندیشمندان 

طاهایی با بیان اینکه گیلان دارای افراد فرهیخته و دانشمند است، گفت: وجود میرزا کوچک خان به عنوان روحانی مبارزه و وجود آیت‌الله قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان ,  آیت‌الله محمدی گیلانی(ره),آیت الله بهجت فومنی موهبت الهی است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین از کارمندان اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی گیلان که بیش از چهار ماه از سال گذشته اما هنوز اضافه‌کار و حق ماموریت خود را دریافت نکردند تشکر کرد

طاهایی با بیان اینکه محمود ایزددوست مدیرکل جدید گیلان از انقلابیون است و مادر ایشان مادر دو شهید است , گفت: ایشان از چهره‌های انقلابی منطقه است.

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا  در پایان مراسم محمود ایزد دوست به عنوان مدیر کل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان معرفی شد.
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبارکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share