اظهارات تامل برانگیز استاندار اردبیل:

الحاق آستارا به اردبیل باید پیگیری شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مجید خدابخش اظهار کرد: با توجه به اینکه بیشترین مراجعات مردم آستارا به اردبیل انجام می‌شود به نظر می‌رسد مردم آستارا خود راغب باشند تا به اردبیل ملحق شوند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  مجید خدابخش اظهار کرد: با توجه به اینکه بیشترین مراجعات مردم آستارا به اردبیل انجام می‌شود و حتی آنها برای درمان و خرید و تامین بسیاری از مایحتاج خود به دلیل مسافت کم به اردبیل سفر می‌کنند به نظر می‌رسد مردم آستارا خود راغب باشند تا به اردبیل ملحق شوند که این الحاق به سود ما نیز خواهد بود و ما قادر خواهیم بود تا به دریا و سواحل خزر اتصال پیدا کنیم.

downloadوی با استقبال از این ایده و طرح آن در سفر رئیس جمهور گفت: البته نباید در این زمینه به مانند برخی حرکت‌های قبلی نسنجیده و نپخته عمل کنیم بلکه بهتر است با طمأنینه بیشتر در این زمینه اقدام شود.

تعامل را بر تخاصم ترجیح می‌دهم

رئیس شورای اداری استان تصریح کرد: ما با نمایندگان مجلس در انتخاب مدیران به یک تعامل و رفتار حسنه دوجانبه اعتقاد داریم ولی این تعامل به معنای پذیرفتن همه خواسته‌ها و مطلوب نمایندگان نیست بلکه قرار شده است مجمع نمایندگان سه کاندیدای خود را برای مدیریت دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی اعلام کنند که بنده از بین آنها یکی را برگزینم.

خدابخش افزود: گاه مشاهده می‌شود که در داخل یک سازمان و اداره فرد شایسته و لایق برای مدیریت پیدا نمی‌شود که ما بر همین اساس تصمیم می‌گیریم که فردی خارج از آن مجموعه را بکارگیری کنیم.

این مسئول ادامه داد: امکان ندارد که شعار اعتدال دولت مورد قبول نمایندگان نباشد چراکه کسی با اعتدال و تدبیر دعوا ندارد و هر فطرت سلیم این موضوع را قبول می‌کند.

استاندار اردبیل با یادآوری اینکه در این سفر رئیس جمهور هیچ مصوبه غیرکاربردی و مانده در روی کاغذ نخواهیم داشت، بیان کرد: در سفر رئیس جمهور به استان اردبیل به مصوبات سفرهای قبلی دولت سابق پرداخته نمی‌شود و قرار است مصوباتی در این سفر وجود داشته باشد اما این مصوبه بهتر است از زبان رئیس جمهور و بعد از جمع‌بندی نظرات و پیشنهادات مطرح شود که قطعاً مصوبات عملیاتی و اجرایی خواهد بود تا در مدت سه سال بتوانیم به همه آنها عمل کرده و مصوبه‌ای روی زمین باقی نماند.

خدابخش  گفت: به هیچ‌وجه سعی نخواهیم کرد تا در این سفر به کلنگ‌زنی‌های نابه‌جا دست بزنیم و یا بخواهیم با زخمی کردن برخی از پروژه‌ها که امکان اجرای آن وجود ندارد مردم را امیدوار کنیم بلکه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام فعلی بزرگترین همت و تلاش ما در انجام رسالت عظیم در خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم است./فارس

 

Share