اطلاعیه ای اداره کل هواشناسی استان گیلان

افزایش شدید دما طی روزهای پنجشنبه تا شنبه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، اداره کل هواشناسی استان گیلان با صدور اطلاعیه ای در خصوص وضعیت جوی برای روزهای پنجشنبه تا شنبه در گیلان افزایش دما پیش بینی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، اداره کل هواشناسی استان گیلان  با صدور اطلاعیه ای در خصوص وضعیت جوی برای روزهای پنجشنبه تا شنبه در گیلان افزایش دما پیش بینی کرد.

81245781-5837275در این اطلاعیه آمده است : تقویت هوای گرم طی روزهای پنجشنبه تا شنبه افزایش دما بین سه تا پنج درجه سانتی گراد را در پی دارد و این افزایش در روزهای جمعه و شنبه محسوس تر خواهد بود .

در این اطلاعیه به سالمندان ، بیماران قلبی ،عروقی و خردسالان توصیه شده که در ساعات گرم روز از رفت و آمد غیرضروری در فضای باز خودداری کنند.

همچنین این هواشناسی از صاحبان مرغداری ها و استخرهای پرورش ماهی خواسته که تمهیدات لازم را برای پیشگیری از زیان های احتمالی ناشی از گرمای هوا به عمل آورند .

براساس پیش بینی های این اداره کل ، هوای گیلان در روز چهارشنبه و پنجشنبه صاف تا نیمه ابری گاهی با رشد ابر همراه است و دمای آب دریا نیز در این مدت به ۲۸درجه سلسیوس افزایش می یابد .

این هواشناسی بیشینه دما در ۲۴ساعت گذشته را ۳۱درجه در شهرهای رشت ، رودسر و لاهیجان و کمینه دما را نیز در این مدت با ۱۳درجه سلسیوس مربوط به جیرنده ثبت کرده است .
/ایرنا

Share