اعلام زمان ثبت‌نام در دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی کاربردی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا زمان ثبت‌نام در دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای در دو بخش «حضوری» و «آموزش‌های خاص – حین‌کار غیرحضوری» سال ۱۳۹۳ دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شد. به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گیلان، پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای در دو […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا زمان ثبت‌نام در دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای در دو بخش «حضوری» و «آموزش‌های خاص – حین‌کار غیرحضوری» سال ۱۳۹۳ دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شد.
به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گیلان، پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای در دو بخش «حضوری» و «آموزش‌های خاص – حین‌کار غیرحضوری» سال ۱۳۹۳، از امروز ۱۹ مردادماه آغاز و تا روز یک‌شنبه ۲۶ مرداد‌ماه ادامه خواهد داشت. این پذیرش در ۲۳۷ رشته، ۳۵۶۳ کدرشته محل، ۸۱۵ مرکز آموزش علمی کاربردی، ۳۱ استان و ۱۸۹ شهر در سراسر کشور انجام می‌پذیرد. در استان گیلان نیز این پذیرش در ۹۸ کد رشته محل، ۲۴ مرکز از ۳۴ مرکز آموزشی علمی کاربردی استان گیلان و با ظرفیت پذیرش ۴۶۳۰ نفر زن و مرد انجام می پذیرد.
پذیرش در دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) «حضوری» براساس معدل کل فوق دیپلم، مرتبط بودن رشته تحصیلی کاردانی با رشته انتخابی و با توجه به اولویت‌های بومی و غیربومی، سهمیه شاغل، آزاد، رزمندگان و ایثارگران انجام می‌شود و طبق ضوابط معافیت تحصیلی به پذیرفته‌شدگان این دوره‌ها تعلق می‌گیرد.
پذیرش در دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) به شیوه آموزش‌های خاص«حین‌کار غیرحضوری» براساس اولویت‌های انتخابی و ظرفیت‌های اختصاص داده شده انجام می‌شود و صرفا به داوطلبان بومی اختصاص دارد و معافیت تحصیلی به پذیرفته‌شدگان این دوره‌ها تعلق نمی‌گیرد.
داوطلبان طبق ضوابط و شرایط تعریف شده در دفترچه پذیرش می‌توانند از هر دو بخش انتخاب رشته نمایند.
متقاضیان می‌بایست در زمان اعلام شده به صورت اینترنتی از طریق پایگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند.

Share