معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري رشت خبرداد

اصلاح هندسی تعدادی از خیابان های رشت در دستور کار قرار گرفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت گفت: به منظور ساماندهی تقاطع خیابان فلسطین با نظر اعضای کمیته ترافیکی شهرداری رشت سعی بر آن شد تا سه گردش به چپ خیابان شهید ایزد دوست به خیابان شهدا، خیابان شهدا به خیابان شهید کریمی و خیابان شهید کریمی به داخل فلسطین حذف گردد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهندس طلیسگر، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت گفت: به منظور ساماندهی تقاطع خیابان فلسطین با نظر اعضای کمیته ترافیکی شهرداری رشت سعی بر آن شد تا سه گردش به چپ خیابان شهید ایزد دوست به خیابان شهدا، خیابان شهدا به خیابان شهید کریمی و خیابان شهید کریمی به داخل فلسطین حذف گردد و همچنین کوچه ولی عصر از سمت شهدا به ایزد دوست یکطرفه گردد.

zakizade وی افزود: به دلیل شروع عملیات اجرایی احداث تقاطع زیر گذر دانای علی و تخلفاتی که توسط خودروها در عبور از کوچه یکطرفه شهید حسن ضامن به وجود آمده است، جهت جلوگیری از تخلفات خودروها اولین بریدگی نرسیده به پل چمارسرا از سمت تقاطع داناعلی نیز مسدود خواهد گردید.

ایشان در ادامه از اصلاح هندسی بریدگی خیابان مطهری بعد از مسجد چهار برادران و رو به روی مجتمع پزشکی فارابی نیز خبر داد و گفت: با نظر اعضای کارگروه طرح مذکور توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک اجرایی می گردد.

طرح اصلاح هندسی بریدگی خیابان حافظ رو به روی زورخانه پوریای ولی با افزایش طول بریدگی و احداث جانپناه و همچنین اصلاح هندسی تقاطع امام جلوی بانک مسکن در چهار راه قدس از دیگر موارد مطروحه توسط ایشان بوده است.
/روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت

Share