استقبال از ستاره والیبال ایران در کنار خیابان +تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مراسم استقبال از فرهاد قائمی بازیکن تیم ملی والیبال ایران در گنبد کاووس با حضور کمرنگ مسئولین شهرستانی برگزار گردید . این مراسم از حداقل های استقبال از قهرمانان ورزشی بی بهره بود و شکل و شمایل رسمی استقبال از یک بازیکن ملی پوش را نداشت . می شود […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مراسم استقبال از فرهاد قائمی بازیکن تیم ملی والیبال ایران در گنبد کاووس با حضور کمرنگ مسئولین شهرستانی برگزار گردید .

این مراسم از حداقل های استقبال از قهرمانان ورزشی بی بهره بود و شکل و شمایل رسمی استقبال از یک بازیکن ملی پوش را نداشت . می شود استقبال از فرهاد قائمی را که از بهترین بازیکنان والیبال آسیا و جهان محسوب می شود ، استقبالی غریبانه خواند . عدم اطلاع رسانی به مردم و اهالی رسانه از جمله علل این اتفاق ناپسند به حساب می آید .

شاید بهتر باشد مسئولین شهرستان به جای عکس های یادگاری و حرف های یواشکی (!) به فکر برپایی یک مراسم باشکوه آن هم در آینده ای نه چندان دور برای قهرمان محبوب شهرمان باشند .

البته حضور مردم در این استقبال ، جای دلگرمی و خوشحالی دارد و امید را در دل قهرمانانی همچون فرهاد قائمی برای پیشرفت و رشد زنده نگه می دارد . این موضوع خود بیانگراهمیت و جایگاه قهرمانان ورزشی در بین عموم جامعه می باشد .

golestanema7 golestanema10 golestanema2 golestanema3 golestanema4 golestanema5 golestanema6

قابوس نامه/

Share