در نشست كميته ساماندهي دستفروشان مطرح شد

استفاده از نیروهای با تجربه و برخورد مناسب با دستفروشان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد ملکی معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی انقلاب مرکز استان هم رفتار مناسب و برخورد شایسته با دستفروشان را از عوامل تاثیر گزار بر روند اجرای این طرح دانست

khalili_0070 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نشست کمیته ساماندهی دستفروشان رشت برگزار شد.
محمد ابراهیم خلیلی شهردار رشت ، اجرای بهتر طرح ساماندهی دستفروشان را در گرو استقرار وانت بار ها در مکان های از پیش تعیین شده دانست و گفت: باید تلاش شود زیبایی سیمای شهری نیز لحاظ گردد .
کارگرنیا ریاست کمیته ساماندهی دستفروشان با مرور مشکلات ناشی از دستفروشی در سطح شهر از جمله سیمای شهری ، گفت الویت این کمیته اجرای طرح ساماندهی در مسیر های بلوار افتخاری به بلوار شهید قلی پور می باشد.
وی با تاکید بر استفاده از نیروهای با تجربه جهت بهبود اجرای طرح، اظهار داشت: کلیه رانندگان وانت بارهای این مسیر باید توسط مدیریت خدمات شهر ظرف مدت یک هفته شناسایی گردد.
kargar_0010کارگرنیا همچنین اخذ نظریه ترافیکی از راهنمایی و رانندگی جهت ساماندهی دستفروشان در زمینهای تعیین شده از سوی مدیریت شهری را خواستار شد و عنوان کرد: باید تلاش شود با نظارت ، کنترل و اطلاع رسانی مناسب طرح ساماندهی وانت بار ها تا ۱۵ روز آینده اجرایی گردد.

سرهنگ شهیدی مقدم ریاست راهنمایی و رانندگی استان گیلان همچنین با اشاره به مباحث shahidi0085قانونی مطروحه ، یاد آور شد: در بسیاری از مواقع پیگیری های قانونی می تواند اهرم و بازوی قدرتمندی برای شهرداری در رفع سد معابر شهری و جلوگیری از ناهنجاری های بصری گردد.

 

alavi0059امیر حسین علوی، دیگر عضو شورای اسلامی شهر با بیان این مطلب که برخورد و نوع رفتار مامورین متضمن اجرای این طرح می باشد گفت: برخورد ها و رفتار ها با دستفروشان باید به گونه ای صورت پذیرد که آسیب اجتماعی در پی نداشته باشد چرا که دستفروشان جزو بدنه اجتماع و بخش قابل توجهی از جمعیت شهری هستند. وی در ادامه اتخاذ تدابیر و آموزش های مناسب برای مامورین رفع سد معبر در این زمینه را خواستار شد.

 

malakiمحمد ملکی معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی انقلاب مرکز استان هم رفتار مناسب و برخورد شایسته با دستفروشان را از عوامل تاثیر گزار بر روند اجرای این طرح دانست و یاد آور شد: همه دستگاه های ذی ربط در این طرح همراه مجموعه شهرداری خواهند بود. وی افزود: تلاش همه ما این است که تعامل و برخورد مثبت با شهروندان در اینگونه مسائل به عنوان یک نقطه قوت قلمداد گردد.

Share