توسط معاون استاندار گیلان

از پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا تجلیل شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان از پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به عنوان یکی از رسانه های برتر و فعال در نخستین جشنواره موضوعی استانداری گیلان با اعطای لوح تقدیر, تجلیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم تجلیل از رسانه‌های برتر فرهنگی گیلان ظهر امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان و سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان و جمعی از مدیران مطبوعات و رسانه های  استان برگزار شد و از پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به عنوان یکی از رسانه های برتر و فعال در نخستین جشنواره موضوعی استانداری گیلان با اعطای لوح  تقدیر, تجلیل شد.

logo(5)در بخشی از این لوح آمده است: بی‌شک یک جامعه توسعه یافته حاصل تلاش عناصر مختلفی است که نقش برجسته‌ای در آموزش افکار عمومی دارند و در این میان رسانه‌ها به عنوان بخشی از ابزار آگاهی بخشی از اعتبار ویژه‌ای برخوردارند.

در ادامه این لوح تقدیر افزوده شده است: اینک که این فرصت ایجاد شده است تا در فضای همدلی زمینه‌ساز توسعه جامعه اسلامی‌ مان باشیم، در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام گرفته است تلاش‌های شما را به عنوان فعال رسانه ای استان گیلان و همراهی با این مهم در نخستین جشنواره موضوعی اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان با محوریت پوشش اخبار و گزارشات رحلت جانگداز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و همچنین سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان ارج گذاشته و این لوح را تقدیم می داریم.

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا طبق اعلام یونس رنجکش دبیر ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام , ۴ خبرگزاری محلی، ۴ روزنامه محلی و یک هفته نامه و دو پایگاه اطلاع رسانی بیشترین فعالیت را در انتشار اخبار پوششی و تولیدی داشته اند.

Share