از نخستین ایستگاه مطالعه ویژه ناوگان حمل و نقل شهری رونمایی می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی گیلان، هادی بادروح، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی گیلان از رونمایی از نخستین ایستگاه مطالعه ویژه ناوگان حمل و نقل شهری با حضور استاندار در عید سعید فطر خبر داد و گفت: این مراسم همزمان با مراسم افتتاح پارک […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی گیلان، هادی بادروح، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی گیلان از رونمایی از نخستین ایستگاه مطالعه ویژه ناوگان حمل و نقل شهری با حضور استاندار در عید سعید فطر خبر داد و گفت: این مراسم همزمان با مراسم افتتاح پارک مشاهیر و مفاخر استان گیلان انجام می‌شود.

7239307وی اظهار کرد: سازه ایستگاه مطالعه ویژه اتوبوس‌های درونشهری توسط کارشناسان اداره کل کتابخانه‌های عمومی طراحی و به دست هنرمندان صنایع دستی گیلان ساخته شده است.

بادروح همچنین در خصوص طراحی این سازه ویژه، افزود: در طراحی و ساخت این ایستگاه از صنایع دستی استان نظیر، گلیم و حصیر استفاده شده و این امر موجب بومی سازی این سازه شده است.

وی با بیان اینکه در گام نخست این سازه با همکاری سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری کلانشهر رشت در یکی از اتوبوس‌های شرکت واحد جانمایی و به بهره برداری می رسد، همچنین از رونمایی از ایستگاه مطالعه کتاب در پایانه مسافربری کلانشهر رشت در روز عید سعید فطر خبر داد.

گفتنی است، این مراسم با حضور استاندار گیلان، شهردار کلانشهر رشت و جمعی از مسئولین استانی، ساعت۱۱صبح روز عید سعید فطر و همزمان با مراسم افتتاح پارک مشاهیر و مفاخر استان گیلان در محله چمارسرای شهر رشت برگزار می شود.

Share