اجرای آثار استاد «فریدون پوررضا» در رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دومین کنسرت یادمان استاد «فریدون پوررضا» با اجرای قطعاتی جاودانه از این هنرمند فقید توسط یکی از شاگردان وی، روز چهارشنبه در رشت برگزار خواهد شد.  رضا ثقتی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت با اعلام این خبر گفت: کنسرت مزبور به همت گروه هنری گیل اوخان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دومین کنسرت یادمان استاد «فریدون پوررضا» با اجرای قطعاتی جاودانه از این هنرمند فقید توسط یکی از شاگردان وی، روز چهارشنبه در رشت برگزار خواهد شد.
wee.aspx رضا ثقتی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت با اعلام این خبر گفت: کنسرت مزبور به همت گروه هنری گیل اوخان و با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت و آموزشگاه موسیقی کوبه به صورت رایگان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این کنسرت موسیقی، کیانوش علیپور از شاگردان استاد پوررضا به اجرای قطعاتی جادوانه خواهد پرداخت که قبلاً توسط این هنرمند فقید موسیقی فولکلور گیلان اجرا شده بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت یادآور شد: دومین کنسرت یادمان استاد «فریدون پوررضا»، روز چهارشنبه ۱۵ مرداد ۹۳ در دو سانس ساعت‌های ۱۹ و ۲۱ در سالن شهید انصاری (وارش) مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیا (ص) این شهر برگزار خواهد شد.

***

استاد فریدون پوررضا، خواننده خوش آوا، استاد و کار‌شناس موسیقی فولکلور، مدرس و پژوهشگر موسیقی بومی گیلان، سوم مهرماه ۱۳۱۱خورشیدی در لشت نشاء از توابع شهرستان رشت دیده به هستی گشود و غروب بیست و سوم فروردین ۱۳۹۱ خلیج ژرف نگاهش را فروبست.

Share