مصطفی عاقل منش :

آقای رجبی ویسرودی لطفا روی دیوار سواد دیگران یادگاری ننویسید !!!

در لابه لای مطالعات روزمره به مطلبی برخوردم که ۷۲ ساعت پس از خواندن آن همچنان در کما هستم! آقای مجید رجبی ویسرودی عضو چهارمین دوره شورای شهر رشت در صحن علنی پنجاه و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت گفته اند : ” اگر تمام مدارک تحصیلی همه اعضای دوره های قبل را جمع […]

در لابه لای مطالعات روزمره به مطلبی برخوردم که ۷۲ ساعت پس از خواندن آن همچنان در کما هستم! آقای مجید رجبی ویسرودی عضو چهارمین دوره شورای شهر رشت در صحن علنی پنجاه و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت گفته اند : ” اگر تمام مدارک تحصیلی همه اعضای دوره های قبل را جمع ببندیم به اندازه مدرک و تخصص و تجربه یک عضو از این دوره نمی شود ” ( به نقل از پایگاه خبری تحلیلی خزر آنلاین ) ، ابتدا به ساکن نکته ای که برایم جالب توجه بوده این است که برخی از اعضاء چهارمین دوره شورای شهر رشت و به ویژه ایشان بجای تحقق بخشیدن به وعده‌های رویایی و ایجاد یک شهر آرمانی برای مردمان دیار میرزا از تاکتیک مربیان فوتبال استفاده و فرار به جلو می کنند ! اینکه عضوهای سه دوره قبلی شورای شهر رشت چه مدرکی داشته اند چه ارتباطی به ایشان و عملکردشان دارد ؟! آقای رجبی ویسرودی با این فرمایشاتتان به آرای مردمی که بیشتر از نگارنده و شما می فهمند توهین کرده اید !
همان طور که همین مردم فهیم به ایشان و چهارده عضو دیگر رای دادند تا به کرسی شورای شهر رشت بنشینند ! مگر اینکه آدم هایی که در این دوره رای داده اند از کره‌ی دیگر آمده‌اند که در انتخابات سه دوره قبلی در این شهر وجود نداشتند ! اگر بخواهم در این مورد ریز شوم به اندازه‌ی یک شاهنامه فردوسی می توان نوشت ، پس از این می گذرم ، همانطور که از مدرک کارشناسی ارشد پدرم ( محمدحسن عاقل‌منش ، عضو دوره‌های دوم و سوم شورای شهر رشت ) می گذرم ! که دوستان نگویند این چند خط را در حمایت از پدرش نوشت ! چون خوشبختانه مدرک تحصیلی محمدحسن عاقل‌منش و مجید رجبی ویسرودی یکی هست و همین یک نفر کافی است تا نقص صحبت های ایشان تایید شود ، می خواهم به دکتر فیاض زاهد ( عضو دوره اول ) ، دکتر زهرا بلوکی مقدم ( عضو دوره اول ) ، مهندس مهدی الطافی ( عضو دوره اول ) ، مهندس فرهمند پورعلی ( عضو دوره اول ) ، دکتر طهماسب جعفری ( عضو دوره دوم ) ، سروش اکبرزاده ، کارشناسی ارشد آن مقطع ( عضو دوره‌های اول و دوم ) ، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن خواه ، کارشناسی ارشد ( عضو دوره‌های دوم و سوم ) و تنی چند از اعضای دوره پیشین که مدرک تحصیلی شان کارشناسی ارشد بوده اشاره کنم که هر کدام دقیقاً هم مدرک ، هم تخصص و هم تجربه داشتند .
جالب تر اینجاست فردی از مدرک تحصیلی عضوهای ادوار قبلی شورای شهر رشت صحبت می‌کند که در میان برخی از اسم هایی که به آن اشاره کردم مدرکش پایین تر است ! باز اگر آقای دکتر رضا جمشیدی چناری این گفتمان را مطرح می‌کردنند شاید برای دقایقی روی صحبتشان تامل کوتاهی میکردیم ! اما با صحبت های آقای رجبی ویسرودی فقط می توان ۷۲ ساعت در کما رفت ، آن هم به دلیل علامت تعجب‌هایی که بالای سر مردم رشت ایجاد شده است !!!
آقای رجبی ویسرودی لطفا روی دیوار سواد دیگران یادگاری ننویسید که تازه اگر روزی جنابعالی هم به مدارج بالاتر تحصیلی رسیدید با توجه به فضای مساعد دانشگاهی کار ” شاقی ” نکرده‌اید !
در پایان امیدوارم رمز آبادانی شهر که گویا کلیدش در دست شماست باز شود و شاهد تعهد ، تخصص و مردم داری شما باشیم (نقل به وعده های انتخاباتی ایشان که در تاریخ ۲۰ خرداد ۹۳ در پایگاه خبری تحلیلی دیار میرزا) منتشر شده است .
امیدوارم پس از خواندن این مطلب وجدان ایشان بیدار شده و با تقویت درس ریاضی خود در محاسبه‌ی تعداد دکتر و مهندس های شوراهای قبلی به تصحیح گفتگوی خود بپردازند و از مردم فهیم شهر باران به دلیل تنویر افکار عمومی عذرخواهی کنند ، شاید مردم همیشه بخشنده‌ی ما ایشان را مورد عفو بیکران خود قرار دهند .
دعا می کنم خداوند بخشنده و مهربان همه ما و آقای رجبی ویسرودی را به رستگاری ، تقوا و عدالت علوی هدایت کند تا به خاطر پست های مقطعی دنیوی آخرتمان را از دست ندهیم .
امیرمؤمنان على(علیهالسلام) فرمودند: «یَکْتَسِبُالصّادِقُبِصِدْقِهِثَلاثاً،حُسْنُالثِّقَهِوَالَمحَبَّهُلَهُوَالْمَهابَهُمِنْهُ; شخص راستگو به خاطر صداقتش سه چیز را به دست میآورد: حسن اعتماد مردم وجلب محبت و دوستى،ابهت و شخصیت». (غررالحکم،جلد ۲،صفحه ۸۷۶ )
فرزند کوچک شهر باران
مصطفی عاقل منش
روزنامه نگار و فعال فرهنگی و اجتماعی

 پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا: انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

Share