آتش نشان شهر باران از بیمارستان مرخص شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،آتش نشان جان برکف شهر باران پس از بهبودی نسبی صبح امروز، بیمارستان سوانح و سوختگی ولایت را ترک کرد. “حسین تقی زاده” آتش نشان ۳۴ساله، در۲۵ تیر ۹۳ حین عملیات اطفای حریق ساختمان پنج طبقه در خیابان ۱۰۴ گلسار دچار سانحه برق گرفتگی شد. خانواده و همکاران این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،آتش نشان جان برکف شهر باران پس از بهبودی نسبی صبح امروز، بیمارستان سوانح و سوختگی ولایت را ترک کرد.

“حسین تقی زاده” آتش نشان ۳۴ساله، در۲۵ تیر ۹۳ حین عملیات اطفای حریق ساختمان پنج طبقه در خیابان ۱۰۴ گلسار دچار سانحه برق گرفتگی شد.

خانواده و همکاران این آتش نشان ضمن قدر دانی از تلاش کادر پزشکی اعم از دکترها، پرستارها و دیگر دست اندرکاران از کسانی که در محل حادثه حضور داشتند و به این آتش نشان برای انتقال به بیمارستان یاری رساندند وهمچنین از تمام کسانی که در این مدت جویای حال وی بودند، تشکر کردند.

همسراین آتش نشان فداکاردرهمین رابطه  گفت: ازهمه ی عزیزانی که طی این مدت ۱۱ روز برای بهبودی همسرم دعا کردند تشکرمی کنم و تلاش خواهم کرد تا دستورات پزشکان معالج را برای بهبودی کامل همسرم به کار بندم.

478ex index 459ex/ روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت

Share