استاندار گيلان در جلسه شوراي اداري ماسال

۱۰میلیارد تومان بودجه عمرانی به ماسال امسال اختصاص یافته است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر محمدعلی نجفی با اشاره به تعداد زیاد پروژه های نیمه تمام در استان گفت: امسال با توجه به ظرفیت بالای شهرستان ماسال، ۱۰ میلیارد تومان بودجه عمرانی به این شهرستان اختصاص یافته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در جلسه شورای اداری ماسال گفت: این شهرستان دارای مواهب طبیعی بسیاربرای حضور گردشگران است.

دکتر محمدعلی نجفی با اشاره به تعداد زیاد پروژه های نیمه تمام در استان گفت: امسال با توجه به ظرفیت بالای شهرستان ماسال، ۱۰ میلیارد تومان بودجه عمرانی به این شهرستان اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه گسترش صنایع تبدیلی کشاورزی و بسته بندی از تاکیداتم در استان است، گفت: باید تلاش کنیم مشارکت بخش خصوصی را در طرح های مختلف استان افزایش دهیم.

استاندار گیلان با اشاره به ظرفیت بالای ماسال در زمینه کشاورزی و دامپروری گفت: زمین ها و مراتع مستعد این شهرستان برای توسعه کشاورزی و دامپروری بسیار مستعد است.jpg1557

دکتر نجفی با بیان اینکه از طرح های اشتغالزا همه گونه حمایت می کنیم، اظهارداشت: ارتقای معیشت مردم و تولید و اشتغال ازتهدات مسئولین به مردم است و اگر هردستگاهی بخواهد مانعی برای اشتغال استان ایجاد کند تحمل نمی کنیم.

وی با بیان اینکه موانعی بر سرراه طرح های گردشگری ماسال قراردارد باید برطرف شود، افزود:این شهرستان دارای مواهب طبیعی بسیاربرای حضور گردشگران است که می تواند موجب ایجاد اشتغال برای منطقه شود.

استاندار گیلان همچنین با تاکید بر اینکه اخلاق مداری وظیفه مسئولین در مقابل مردم است، گفت: نباید فضای ادارات را به گونه ای ایجاد کنیم که نارضایتی برای ارباب رجوع ایجاد شود و کارکنان دستگاههای اجرایی موظف هستند اضباط اداری را رعایت کنند تا در جهت خدمت رسانی به مردم خللی ایجاد نشود.

دکترنجفی به فرارسیدن ماه مبارک رمضان اشاره کرد و خطرنشان کرد: در این ماه پربرکت مسئولین هرچه بیشتر در نمازهای جماعت در مساجد حضور می یابند تا ضمن بهره مندی بیشتر از فیوضات این ماه مبارک، بتوانند شنونده مسائل و مشکلات مردم باشند.

وی با اشاره به اختصاص اعتبار به ساخت مصلی های استان گفت: باید بیشتر تلاش براین باشد که بتوان مشارکت خیران و مردم را در ساخت مساجد، مصلی ها و بقاع متبرکه بیشتر داشته باشیم.

استاندار گیلان همچنین ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و سالروز شهادت شهید بهشتی، اظهارداشت:از همه کسانی که برای تامین امنیت استان تلاش می کنند قدردانی می کنم.

jpg1556

 

فرماندار ماسال هم در این نشست اولویت نخست کاری مسئولین این شهرستان را ایجاد اشتغال دانست و گفت: در تلاشهستیم با برنامه ریزی و استفاده از مزیت های ماسال توسعه این شهرستان را سرعت بخشیم.

قاسم نژاد افزود: وجود جنگل ها و مراتع وسیع در ماسال زمینه بسیار خوبی برای اشتغالزایی در این شهرستان است.

jpg1559

 

امام جمعه ماسال هم در ادامه برپایی نمازجمعه را از برکات مهم انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت:نمازجمعه از بزرگترین ابزارهای تبلیغ دین است و باید تلاش کنیم هرچه بیشتر در جهت تقویت این فریضه الهی گام برداریم.

حجت الاسلام ولمسلمین موسوی خواستار توجه بیشترمسئولین برای ساخت مصلی های نمازجمعه شد وافزود: نمازجمعه نقش بسیار مهمی در گسترش فرهنگ اسلامی در جامعه و خنثی کردن توطئه های دشمنان دارد.

Share