یاهو زنان ایرانی حاضر در جام جهانی را صرفا بی‌حجاب می‌بیند+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از صراط, خبرگزاری ها و سایت‌های ورزشی جهان در طول مسابقات جام جهانی روزهای پرمشغله ای را سپری می کنند. پوشش کامل متن مسابقه تا حتی حاشیه های خارج از زمین بخشی از کار این رسانه‌هاست. رویترز یکی از کامل‌ترین و پرحجم ترین گزارش های تصویری را […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از صراط, خبرگزاری ها و سایت‌های ورزشی جهان در طول مسابقات جام جهانی روزهای پرمشغله ای را سپری می کنند. پوشش کامل متن مسابقه تا حتی حاشیه های خارج از زمین بخشی از کار این رسانه‌هاست.

رویترز یکی از کامل‌ترین و پرحجم ترین گزارش های تصویری را از جام جهانی مخابره می کند. در این بین صفحه اطلاع رسانی یاهو و همچنین دیگر خبرگزاری ها هم از کوران این اطلاع رسانی جا نمانده اند. این رسانه ها با گزارش های تصویری مختلط که تصاویر برگزیده روز ورزشی-سیاسی-اقتصادی است به انعکاس حاشیه های غیرورزشی جام جهانی نیز می پردازند.

جام جهانی برای این رسانه ها فرصتی برای تازه کردن برخی غرض ورزی های سیاسی است. آنها تلاش می کنند با انتشار گزارش تصویری و یا یک گزارش از نوع و سبک پوشش و یا حتی رفتار تماشاگران یک کشور در مسابقات پربازدید جام جهانی، به ذهن مخاطب خارج از کشور سمت و سوی دیگری بدهند.

در این بین سایت یاهو مدتی است که بر روی پدیده حجاب ایرانی ها و همچنین وانمود کردن گرایش آنها به بی‌حجابی بیشتر(!!) بیش از گذشته می پردازد.

گزارش های جهت دار این سایت پرمخاطب حتی در هنگام جام جهانی فعال تر از گذشته به انعکاس حضور زنان ایرانی در مسابقات جام جهانی برزیل پرداخته است.

زنان ایرانی، تماما بی حجاب هستند!

در گزارش تصویری یاهو که تبلیغات آن در قسمت های مختلف این سایت پرمخاطب مشاهده و بیننده به طرق مختلف به صفحه تصاویر جام جهانی هدایت می شود، تصاویر زنان ایرانی به صورت کاملا بی حجاب منتشر شده است و این در حالی است که تصاویر خبرگزاری های داخلی کشور و حتی برخی از منابع خارجی، از حضور تعداد زیادی بانوی با حجاب ایرانی در این رقابت ها حکایت دارد. این انعکاس ناقص بی تردید به صورت هدفمند و به منظور القای اهداف سیاسی به مخاطب است.

پوشش دو برابری تصاویر زنان ایرانی نسبت به سایر کشورها!

آمار جالب و معناداری درباره این گزارش تصویری وجود دارد. به طور مثال، این گزارش‌ تصویری شامل ۱۷۷ تصویر است که تعداد ۹ عکس آن اختصاص به زنان بی حجاب ایرانی دارد. این در حالی است که تعداد کشورهای حاضر در جام جهانی ۳۲ تیم بوده و و تقریبا سهم هر کشور ۵ عکس است ولی سایت یاهو این عکس را برای زنان بی حجاب ایرانی به تعداد ۹ تصویر افزایش داده است.

نمونه هایی تصاویر یاهو را در زیر مشاهده می کنید:
105295_898 105294_914 105290_300 105291_595 105293_514 105289_285 105288_452 105314_620

Share