رییس مجمع نمایندگان گیلان در بازدید از مراحل ساخت یک تله فیلم

هنرمندان گیلانی همواره در عرصه های ملی خوش درخشیده اند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،دکتر علیرضا خصوصی رییس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از مراحل ساخت تله فیلم مادر نان داد گفت: گیلان مهد پرورش استعدادهای درخشان بوده و هنرمندان گیلانی همواره در عرصه های ملی خودش درخشیده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رییس مجمع نمایندگان گیلان به تصویر کشیدن فرهنگ و اندیشه خانواده های اصیل ایرانی را موجب استحکام فرهنگی بیشتر جامعه دانست.

32670  دکتر علیرضا خصوصی رییس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از مراحل ساخت تله فیلم مادر نان داد گفت: گیلان مهد پرورش استعدادهای درخشان بوده و هنرمندان گیلانی همواره در عرصه های ملی خوش درخشیده اند.

وی افزود: به تصویر کشیدن فرهنگ و اندیشه خانواده های اصیل ایرانی و ساخت فیلم هایی با مضامین بومی می تواند استحکام فرهنگی جامعه را بیشتر کنند.

محسن نصر پور مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان هم در این بازدید با اشاره به توانمندیهای هنرمندان صداوسیمای مرکز گیلان گفت: وجود اندیشه های نو و خلق آثار فاخر در صداوسیمای مرکز گیلان این مرکز را به یکی از قطب های تولید آثار فاخر رادیو و تلویزیونی در کشور تبدیل کرده است.

وی با اشاره به ظرفیت بالای هنرمندان گیلانی خواستار حمایت بیشتر مجلس از این هنرمندان شد.

تله فیلم «مادر نان داد» کاری از سیمای مرکز گیلان است که از نیمه دوم اردیبهشت ماه سال جاری با حضور هنرمندان گیلانی مطرح در کشور مقابل دوربین رفت. رحیم نوروزی، مینا نوروزی، عمار آقایی، نیلوفر پورمهدی، شهرزاد حساس از جمله بازیگرانی هستند که در حال حاضر در این پروژه هنرنمایی می کنند.

مادر نان داد، با مضمونی اجتماعی داستان دختری جوان و روستایی است که پدری مستبد و مادری مظلوم و شکننده دارد، او نقاش است و به دنبال حوادثی وارد زندگی خانواده ای مدرن و شهری می شود و تجربیات جدیدی را از سر می گذراند و به درک تازه ای از زندگی می رسد …

فرهاد ورزلدوست تهیه کننده، بهزاد عشقی نویسنده، حمید سلیمان زاده صدابردار و امیر نوربخش مدیر تصویربرداری این مجموعه هستند.

ایسنا/

Share