پس از انتشار خبر قبولی رادین قویدل در آکادمی رئال مادرید

کودک گیلانی از نحوه پیوستن خود به رئال مادرید می گوید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پس از انتشار خبر قبولی رادین قویدل در تست های آکادمی باشگاه رئال مادرید و بازتاب مناسب آن در خبرگزاری های رسمی کشور ، سراغ این بازیکن کوچک رفتیم و با او و پدر محترمش آقای روزبه قویدل دقایقی هم صحبت شدیم .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پس از انتشار خبر قبولی رادین قویدل در تست های آکادمی باشگاه رئال مادرید و بازتاب مناسب آن در خبرگزاری های رسمی کشور ، سراغ این بازیکن کوچک رفتیم و با او و پدر محترمش آقای روزبه قویدل دقایقی هم صحبت شدیم .33365

رادین متولد ۱ فروردین و ۱۳۸۳ است و با وجود فقط ۱۰ سال سن بسیار خوش صحبت ، صحیح و شمرده به سوالات پاسخ گفت :

 رادین فوتبالت را از چه سنی و کجا شروع کردی ؟

من فوتبالم را در سن ۴ سالگی از آکادمی سیروس قایقران که زیر نظر آقای نادر عزت الهی

چه کسانی مربی ات بودند ؟

آقای سیروس فرتوت و نجار محله در آکادمی قایقران مربی ام بودن و بعد در سن هفت سالگی به ملوان آمدم و زیر نظر آقای شفیعیان که زحمت بسیار زیادی برایم کشیده اند تمرین کردم . در سن ۹ سالگی به کانادا رفتم و در تیم N.D.G و بعد در تیم Griffons که مربی خوبی به اسم پاتریک داشت بازی کردم . پاتریک خودش سابقه ی بازی در تیم مونترال را دارد .

چطور در تمرین رئال مادرید شرکت کردی و انتخاب شدی ؟

وقتی رئال مادرید کمپی را برای تست در کانادا گذاشت ، به مدت دو هفته زیر نظر مربیانش آقای کارلوس و جاناتان تمرین کردم و از میان همه ی بازیکنان فقط من انتخاب شدم و گواهینامه ی این باشگاه را به من دادند باید در تمریناتشان در اسپانیا شرکت کنم .

روزبه قویدل ( پدر رادین قویدل) توضیح میدهد : رادین انتخاب شد که برای تابستان ۲۰۱۵ با هزینه باشگاه رئال مادرید به کمپ این تیم در اسپانیا برود و به مدت دو هفته تمرین کند و در صورتی که باز هم عملکرد مناسبی داشته باشد قراردادی را تا سن ۱۷ سالگی (طبق قوانین یوفا) با او منعقد می کنند .

آقای قویدل شما برای حضور رادین در اسپانیا مشکلی ندارید ؟

خیر ما تا ۲۸ مرداد در انزلی هستیم بعد دوباره به کانادا می رویم و انشاله سال آینده هم رادین را پشتیبانی می کنیم برای حضور در تمرینات آکادمی رئال مادرید .

 رادین چقدر ملوان رو دوست داری ؟

من عاشق ملوان و انزلی هستم و تمام بازیکنان ملوان رو خیلی دوست دارم . اول عاشق ملوان هستم بعد رئال مادرید و بعد بارسلونا !

کدوم بازیکن خارجی رو بیشتر دوست داری ؟

کریستیانو رونالدو ، مسی و نیمار .

کدوم بازیکن ملوان رو دوست داری؟

همه بازیکنان ملوان رو دوست دارم چون توی یک شهر به دنیا اومدیم . سعید عزت الهی ، سید جلال رافخایی (نمیدونم هنوز تو ملوان هست یا نه !)، مازیار زارع ، علیرضا رمضانی ، پاشنکو و پژمان نوری که رفت از ملوان ! قبل از اینکه پژمان نوری از ملوان بره از همه بیشتر دوستش داشتم !

 چه حرفی با ملوانی ها داری ؟

ممنونم از همه ی انزلیچی ها  . از همشون تشکر می کنم . (در آخر هم رادین نفسی از ته دل می کشد !)

روزبه قویدل (پدر رادین ) : رادین واقعا عاشق فوتبال هست ، شب وقتی می خوابد کفش های فوتبالش زیر پا و توپش هم در بغلش است . باید از آقای مهدی شفیعیان تشکر ویژه داشته باشم که زمانی که رادین در ایران هم نیست هر هفته با ما تماس می گیرد و وضعیتش را جویا می شود و در ایران هم همیشه به ما لطف داشته با رادین در تمرینات کار می کند . باید این چنین مربیانی که با عشق در انزلی فعالیت می کنند حمایت شوند تا فوتبال انزلی همیشه پویا باشد .انشاله بعد از شرکت رادین در تمرینات رئال مادرید نیز اخبار آن را از اسپانیا در اختیار شما قرار خواهیم داد .

انزلی  کلاب /

Share