رئیس پارک علم و فناوری گیلان

کنتورها در گیلان از راه دور قرائت می شوند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ؛رئیس پارک علم و فناوری گیلان از قرائت از راه دور کنتورهای آب، برق و گاز در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ؛رئیس پارک علم و فناوری گیلان از قرائت از راه دور کنتورهای آب، برق و گاز در این استان خبر داد.

Meter reading systemمجید متقی‌طلب ظهر امروز در جلسه آب و فاضلاب شهری گیلان با اشاره به برنامه شرکت‌های دانش‌بنیان در گیلان اظهار کرد: برنامه‌های مشترکی با دستگاه‌های اجرایی گیلان در حال انجام است.

وی از قرائت از راه دور کنتورهای آب، برق و گاز در گیلان خبر داد و افزود: یکی از شرکت‌های پارک علم و فناوری گیلان در زمینه مذکور فعالیت می‌کند.

متقی‌طلب به حمایت معاون فناوری رئیس جمهور در استفاده دستگاه‌های اجرایی از خدمات شرکت‌های دانش‌بنیان اشاره کرد و گفت: معاون فناوری رئیس جمهور برای ارائه خدمت و محصول به دستگاه‌های اجرایی با اختصاص اعتبارات کمک می‌کند.

رئیس پارک علم و فناوری گیلان در ادامه با تاکید بر تامین آب سالم و بهداشتی در جامعه، تصریح کرد: تفاهمنامه همکاری پارک علم و فناوری و شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان منعقد شده است.

وی انعقاد تفاهمنامه مذکور را در راستای اهداف سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی نظام جمهوری اسلامی ایران خواند و بیان کرد: تفاهمنامه همکاری پارک علم و فناوری با شرکت آبفای گیلان در ارتقای کمی و کیفی هدف‌ها و برنامه‌های مشترک تاثیرگذار است.

متقی‌طلب با اشاره به نقش ساختاری پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد واحدهای فناور در ایجاد حلقه واسط بین دانشگاه و صنعت، خاطرنشان کرد: حمایت از اشخاص حقیقی و حقوقی دارای ایده‌های جدید از اهداف انعقاد تفاهمنامه بین پارک علم و فناوری و آبفای گیلان است.

رئیس پارک علم و فناوری گیلان به راهنمایی دانشجویان برای اجرای پایان‌نامه تحصیلات تکمیلی در زمینه‌های مورد نیاز شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان اشاره کرد و یادآور شد: استفاده از کتابخانه و اسناد علمی و همچنن تبادل اطلاعات از جمله توافق‌های دو دستگاه مذکور است.

وی برگزاری نمایشگاه‌ها، دوره‌های آموزشی، کارگاه‌های تخصصی و سمینارهای علمی مشترک را از توافق‌های انجام شده بین پارک علم و فناوری و آب و فاضلاب شهری گیلان عنوان کرد.
/فارس

Share