رييس پليس مبارزه با مواد مخدر گیلان خبر داد:

کشف ۲۹ کیلوگرم حشیش جاسازی شده در درب یک خودرو در استان گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سرهنگ صمدی با بیان اینکه متهم قصد داشت در پوشش خانواده اش با یک دستگاه خودروی سمند مواد مخدر را از اصفهان به گیلان منتقل کند، گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از این خودرو، ۲۹ کیلوگرم حشیش و ۲ کیلو و ۴۵۰ کیلوگرم تریاک جاساز شده در زیر روکش های درب خودرو کشف کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، سرهنگ سید رسول صمدی رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان گیلان در تشریح این خبر گفت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر از یکی از استانهای کشور، مراتب در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت .

32955

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان با بیان اینکه ماموران عملیات ویژه با تحقیقات پلیسی از صحت این موضوع و انتقال مقدار قابل توجهی مواد مخدر توسط وی به استان گیلان مطلع شدند، افزود: پس از یک مرحله عملیات با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان رودبار، این قاچاقچی و اعضای باند وی دستگیر شدند.

سرهنگ صمدی با بیان اینکه متهم قصد داشت در پوشش خانواده اش با یک دستگاه خودروی سمند مواد مخدر را از اصفهان به گیلان منتقل کند، گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از این خودرو، ۲۹ کیلوگرم حشیش و ۲ کیلو و ۴۵۰ کیلوگرم تریاک جاساز شده در زیر روکش های درب خودرو کشف کردند.

وی در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، به کشف ۴۵۰ گرم ماده روانگردان شیشه طی عملیاتی مجزا و دستگیری ۳ نفر نیز در این استان اشاره کرد و گفت: شماره تلفن ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر به طور شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارشات مردم گیلان در حوزه مواد مخدر است.

ایسنا/

Share