کشف و ضبط ۲ دستگاه فلزیاب در شهرستان رودبار

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،۲دستگاه فلزیاب ازیک خودروسواری و یک نفرعابر پیاده در شهرستان رودبار کشف و ضبط گردید. فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی؛صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: ضابطین قضایی این اداره کل طی همکاری با مامورین یگان امداد مستقر در گلوگاه ایست بازرسی این شهرستان ،در حین کنترل خودرو […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،۲دستگاه فلزیاب ازیک خودروسواری و یک نفرعابر پیاده در شهرستان رودبار کشف و ضبط گردید.sarhang

فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی؛صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: ضابطین قضایی این اداره کل طی همکاری با مامورین یگان امداد مستقر در گلوگاه ایست بازرسی این شهرستان ،در حین کنترل خودرو های عبوری به یک نفر عابر پیاده به هویت معلوم ، اهل و ساکن تهران مظنون که پس از بازرسی از وی یک دستگاه فلزیاب کشف و ضبط گردید .

سرهنگ پاسدار علی خجسته فرمانده یگان حفاظت اداره کل در ادامه گفت : همچنین ،از یک دستگاه خودروی سمند با هویت معلوم یک دستگاه فلزیاب کشف و ضبط گردید .

نامبردگان به اتهام حمل و نگهداری غیر مجاز دستگاه فلزیاب دستگیر و جهت رسیدگی و تشکیل پرونده به مراجع قضایی شهرستان رودبار معرفی شدند .

پایگاه خبری میراث فرهنگی/

Share