چک تریلیاردی اپراتور تلفن همراه خبر ساز شد+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همزمان با تیرماه و فصل مالیاتی، تصویر چک مالیاتی شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و به دلیل تازگی و رقم آن مورد توجه قرار گرفته است. از زمان فعالیت این اپراتور در ایران، این نخستین بار است که گوشه‌ای از امور مالی این شرکت رسانه‌ای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همزمان با تیرماه و فصل مالیاتی، تصویر چک مالیاتی شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و به دلیل تازگی و رقم آن مورد توجه قرار گرفته است.

از زمان فعالیت این اپراتور در ایران، این نخستین بار است که گوشه‌ای از امور مالی این شرکت رسانه‌ای می‌شود؛ اقدامی که تا به حال سابقه نداشته است و به همین دلیل هنوز منبع و انگیزه انتشار این تصویر مبهم است.
13930430000300_PhotoL

این اتفاق اکنون با اعلام قطعیت ورود ایرانسل به بورس نیز همزمان شده است. ایرانسل باید تا پاییز ۹۳ روش واگذاری در بورس را به دولت اعلام کند. تصویر این چک می‌تواند نمونه‌ای از حجم گردش مالی و به نوعی فضا سازی برای ورود این شرکت به بورس باشد.

دیگر اپراتور تلفن‌همراه هر ساله مبلغی در حدود ۴۰۰ میلیارد تومان را به عنوان مالیات به دولت پرداخت می‌کند و با در نظر گرفتن این موضوع رقم چک یادشده برای این منظور بالا نیست.

مبلغ چک ایرانسل نیز ۲۲۰ میلیارد تومان بابت ۵۰ درصد مالیات سال ۹۲ است.

شرکت ایرانسل صحت موضوع را رد و تایید نکرد. هر چند که تمام نشانه‌ها از جمله امضاهای چک با واقعیت تطابق دارد.

پیش از این نیز در حوزه ICT تصویر چک خرید شرکت مخابرات ایران خبر ساز شد که تا آن زمان خرید مخابرات بزرگترین معامله تاریخ بورس ایران بود.
13930430000315_PhotoL/فارس

Share