در جلسه یك ساعته كروش با بازیكنان تیم ملی چه گذشت

چشمان گریان بازیکنان تیم ملی و خواهش از کروش برای ماندن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا برای همه جالب بود که بدانند در جلسه یک ساعته کروش با بازیکنان تیم ملی چه گذشته. در رختکن که باز شد، تا حدودی می‌شد حدس زد چه اتفاقی افتاده. اما باور کردنش سخت بود. چشم‌های قرمز بازیکنان جلب توجه می‌کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا برای همه جالب بود که بدانند در جلسه یک ساعته کروش با بازیکنان تیم ملی چه گذشته. در رختکن که باز شد، تا حدودی می‌شد حدس زد چه اتفاقی افتاده. اما باور کردنش سخت بود. چشم‌های قرمز بازیکنان جلب توجه می‌کرد. کروش در رختکن را نبست، بلکه بازیکنان در را بستند تا از او بخواهند که در ایران بماند. یک ساعت تمام بازیکنان از او درخواست کردند که در ایران بماند. برایش اشک هم ریختند.
14-6-12-210332کروش که بیرون آمد، با خبرنگار خبرآنلاین مواجه شد و خیلی زود گفت: «چیزی برای گفتن باقی نمانده است.» اما از او در مورد حسی که مردم ایران دارند پرسیدیم. حسی که از قبل جام جهانی تا به امروز، چرخش زیادی داشته و از ناامیدی محض، به شرایطی رسیدیم که توقع صعود داشتیم. سرمربی تیم ملی در سه بخش جواب این سوال را داد که حرف‌های او بوی امید به آینده می‌داد؛ در حالی که در همان لحظات، همه ناامید بودند و از رفتن کروش حرف می‌زدند: «ما از آن چیزی که بودیم، بهتر کار کردیم. از آن چیزی که توقع می‌رفت بهتر بودیم یا بدتر؟ من در مورد توقعات صحبت می‌کنم. تیم ملی ایران در شرایط بهتری قرار گرفته و جایگاه آن را بالاتر برده‌ایم. ما توقعات را برآورده کردیم.»
کروش حرفش را قطع نکرد و به سراغ نکته دوم رفت: «نکته دوم: ما به معنای واقعی باعث لذت، افتخارآفرینی، احترام گذاشتن و غرور هواداران فوتبال ایران شده‌ایم.» در همین لحظه بود که آندرانیک تیموریان از کنار او رد شد و با سرمربی تیم ملی شوخی کرد که کروش گفت: «نکته سومی هم هست. اینکه من در عشق بازیکنان ایران افتاده‌ام و عاشق بازیکنان ایران هستم. آن‌ها همیشه در قلب من باقی خواهند ماند. حتی نمی‌دانم به خاطر این تعهد و انگیزه بالا، چطور از آن‌ها تشکر کنم. امیدوارم ملت ایران هم به این نکته احترام بگذارند. امیدوارم همین میراث به ایران کمک کند که قهرمان جام ملت‌های آسیا شود.»/خبرآنلاین

Share