پلمب دو آرایشگاه زنانه که اقدام به انتشار تصاویر دختران در فضای مجازی می کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس گیلان از پلمب دو واحد صنفی آرایشگاه متخلف زنانه در رشت خبر داد. رضا محمدزاده بعد از ظهر امروز در جلسه انتظامی گیلان اظهار کرد: دایره تخصصی اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس گیلان اقدام به کنترل و نظارت بر صنوف آسیب‌زا […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس گیلان از پلمب دو واحد صنفی آرایشگاه متخلف زنانه در رشت خبر داد.

پلمب9_PhotoAرضا محمدزاده بعد از ظهر امروز در جلسه انتظامی گیلان اظهار کرد: دایره تخصصی اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس گیلان اقدام به کنترل و نظارت بر صنوف آسیب‌زا و آسیب‌پذیر کرده است.

وی ادامه داد: بعضی از آرایشگاه‌های زنانه که در قالب مدل‌های عروس به انتشار تصاویر زنان و دختران با پوشش نامناسب در شبکه‌های غیر مجاز می‌کردند، توسط اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس گیلان شناسایی شدند.

محمدزاده از شناسایی دو آرایشگاه زنانه انتشار تصاویر زنان و دختران در شبکه‌های غیر مجاز اجتماعی در رشت خبر داد و افزود: متهمان با مجوز قضایی دستگیر شدند.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس گیلان با اشاره به پلمب دو آرایشگاه زنانه مذکور، تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده موارد مذکور مراتب را با تلفن ۲۲۲۲۲۹۹ اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس گیلان اطلاع دهند.
/فارس

Share