پرواز رشت به شیراز و بندرعباس افزایش می‌یابد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیر فرودگاه رشت گفت: طبق برنامه درصدد افزایش پرواز در مسیرهای رشت- شیراز و نیز رشت- بندرعباس و بالعکس هستیم. فتاح رضوانی مدیرکل فرودگاه رشت در گفتگو با پرتال خبری شرکت فرودگاه‌های کشور با اشاره به افزایش تعداد پروازها در این فرودگاه گفت: با توجه به شروع فصل تابستان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیر فرودگاه رشت گفت: طبق برنامه درصدد افزایش پرواز در مسیرهای رشت- شیراز و نیز رشت- بندرعباس و بالعکس هستیم.

فتاح رضوانی مدیرکل فرودگاه رشت در گفتگو با پرتال خبری شرکت فرودگاه‌های کشور با اشاره به افزایش تعداد پروازها در این فرودگاه گفت: با توجه به شروع فصل تابستان و تقاضا برای سفر با هواپیما پیگیری‌های لازم برای افزایش تعداد پرواز برای فرودگاه رشت انجام شده است.

IMG_6008وی در ادامه افزود: ما برای هر کدام از پروازها به مذاکره با شرکت‌های هواپیمایی می‌پردازیم و تا پرواز مذکور در این فرودگاه برقرار شود پیگیری‌ها همچنان ادامه می‌یابد.

وی اظهار داشت: در صورتی‌که وضعیت ناوگان در فرودگاه‌های کشور مطابق با نیازها باشد، تعداد پرواز و تقاضا برای سفر بیش از پیش افزایش می‌یابد.

رضوانی تصریح کرد: طبق برنامه درصدد افزایش پرواز در مسیرهای رشت- شیراز و نیز رشت- بندرعباس و بالعکس هستیم.

وی ادامه داد: علاوه بر آن در حال حاضر مسیر تهران- رشت- تبریز و بالعکس و نیز هفته‌یی ۳ پرواز در مسیر اصفهان-رشت و بالعکس توسط شرکت هواپیمایی سپاهان برنامه‌ریزی و در حال انجام است.

رضوانی گفت: در حال رایزنی برای برقراری پرواز در مسیر رشت- قشم و بالعکس و نیر افزایش پرواز در مسیر رشت- مشهد و همجنین پروازهای صبحگاهی تهران-رشت و بالعکس با یکی از شرکت‌های هواپیمایی هستیم که خوشبختانه قول مساعد را از این موضوع دریافت کرده‌ایم که امیدواریم در آینده نزدیک محقق شود.

وی یادآور شد؛ قصد داریم پروازهای برون مرزی را نیز افزایش دهیم.

رضوانی افزود: سعی داریم پرواز به عتبات در این فرودگاه به صورت هفتگی انجام شود که در حال حاضر پروازهای حج تمتع و عمره مفرده در بازه زمانی مشخص انجام می‌گیرد.

Share