وقتی تعطیلی کارخانه آبمعدنی داماش موجب مهاجرت ۱۰۰ نفر می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از زیتون خبر , عبدالوحید احمدی در نشست بررسی مشکلات بخش عمارلو، اظهار کرد: راه اتباطی محور توسعه هر منطقه، استان و شهرستان خواهد بود در صورتی که تنها راه ارتباطی بخش عمارلو از لوشان به جیرنده تخریب شده است. وی خرابی جاده جیرنده- داماش را از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از زیتون خبر , عبدالوحید احمدی در نشست بررسی مشکلات بخش عمارلو، اظهار کرد: راه اتباطی محور توسعه هر منطقه، استان و شهرستان خواهد بود در صورتی که تنها راه ارتباطی بخش عمارلو از لوشان به جیرنده تخریب شده است.

099وی خرابی جاده جیرنده- داماش را از دیگر مشکلات بخش عنوان کرد و گفت: به دلیل وجود چشمه آبمعدنی داماش، گل سوسن چلچراغ و طبیعت بکر منطقه و همچنین مسیر ارتباطی به بخش خورگام و شهرستان سیاهکل مسافرین زیادی از این مسیر تردد می کنند که تسریع در مرمت این مسیر ضرورت دارد.

بخشدار عمارلو، عدم توسعه زیر ساخت های اشتغالزایی را از آسیب های منطقه دانست و ادامه داد: با تعطیلی کارخانه آبمعدنی داماش بیش از ۱۵۰ نفر از کار بیکار شدند و از این تعداد ۱۰۰ نفر به دلیل عدم وجود اشتغال از منطقه مهاجرت کردند.

وی راه اندازی و احداث کارخانه سیمان فاراب را در ایجاد اشتغال در منطقه مهم ارزیابی کرد و از مسئولان خواست تا با جذب سرمایه گذار و پیگیری در این خصوص اشتغال پایداری را در منطقه ایجاد نمایند.

احمدی، خواستار گازرسانی به روستاهای عمارلو شد و ابراز نمود: شهر جیرنده در آینده ای نزدیک گازرسانی می شود اما برای گازرسانی به روستاهای بخش عمارلو تدبیری اتخاذ نشده است.

Share