وزیر سابق ارشاد:دارند فیلمی می سازند که چهره اصولگرایان را کریه نشان دهند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم با تأکید براینکه بعد از انتخابات لازم بود نیروهای متدین از حالت انفعال خارج شوند، گفت: نباید تصور کرد که جلسات همگرایی اصولگرایان برای انتخابات برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم با تأکید براینکه بعد از انتخابات لازم بود نیروهای متدین از حالت انفعال خارج شوند، گفت: نباید تصور کرد که جلسات همگرایی اصولگرایان برای انتخابات برگزار می‌شود.

حسینی

سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت نهم، شامگاه دیروز (چهارشنبه) در جلسه همگرایی اصولگرایان که در مجتمع فرهنگی آدینه برگزار شد با اشاره به اینکه بعد از انتخابات ریاست جمهوری لازم بود نیروهای متدین و ولایی از حالت سردرگمی خارج شوند، اظهار داشت: بعد از انتخابات ریاست جمهوری نوعی انفعال در بین نیروهای مؤمن جامعه به وجود آمده بود که لازم است از حجت‌الاسلام تقوی تشکر کنیم که چنین جلساتی را پایه‌‌گذاری کردند.

وی اضافه کرد: البته این طور نیست که برداشت شود چنین جلساتی با نیت انتخابات برگزار می‌شود؛ در استان‌‌های شیراز، همدان، البرز و اصفهان هم این جلسه با استقبال مواجه شده است و البته برای انتخابات هم نیست.

حسینی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی براینکه اگر خطری انقلاب را تهدید کند انقلابی‌ها به میدان می‌آیند و باید مورد توجه باشند، تصریح کرد: همه ما باید در قبال مسائل منطقه و جهان اسلام احساس مسئولیت داشته باشیم. تهدیداتی که امروز در عراق وجود دارد تهدید امنیت ملی ما است و در اصل هدف جمهوری اسلامی ایران است.

وی بیان داشت: آمریکا می‌گوید می‌خواهیم مسئله داعش را در عراق حل کنیم اما چنین چیزی ساده‌‌اندیشی است و یک خیال‌پردازی بیشتر نیست چرا که داعش از سوی آمریکا حمایت می‌شود و این گروه تکفیری جنگ نیابتی انجام می‌دهد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم با اشاره به روز ششم تیرماه و اجتماع بزرگ منافقین در پاریس خاطرنشان کرد: در برنامه منافقین تمام نیروهای ضد انقلاب حضور داشتند و مسئولان فرانسوی مانند شهردار در جلسه آنان حضور پیدا کرده بودند پس لازم است نیروهای ارزشی و متعهد در کنار هم باشند و امروز همه باید مراقبت کنیم.

وی با بیان اینکه متأسفانه کتاب‌هایی با هدف تحریف واقعیت و تاریخ امروز منتشر می‌شود، اظهار کرد: کتاب «ایران در گذر زمان» توسط عباس میلانی که سلطنت‌طلب است منتشر می‌شود و متأسفانه در این کتاب مدح محمدرضا شاه گفته می‌شود و رضاخان به عنوان یک فرد ضدانگلیسی معرفی می‌شود که در اصل تحریف حقایق است.

حسینی تأکید کرد: نباید بگذاریم کسانی که تفکر شیعه را تفکر استالین می‌دانند میدان پیدا کنند و افراد متدین نمی‌توانند بی‌تفاوت باشند، متأسفانه فیلم‌هایی در حال تولید است که کنفرانس ننگ‌آور برلین محوریت آن است و یا فیلم‌نامه‌های دیگری تحت عنوان مقابله اصولگرا و اصلاح‌طلب مطرح شده است که یک چهره کریه از اصولگراها نشان داده می‌شود و در برابر چنین اتفاقاتی نباید منفعل بود.

وی با تأکید براینکه حمایت رهبری از دولت بدین معنی نیست که افراد ضد انقلاب میدان پیدا کنند، یادآور شد: انتظار است اینگونه جلسات همگرایی و هم‌اندیشی بیشتر برگزار شود و ما هم در خدمت شما باشیم.

خبرآنلاین/

Share