نیروهای داوطلب مدافع حرم امامین عسکریین+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نیروهای داوطلب که از دیروز وارد شهر سامراء شده اند؛ فعالیت خود را برای حمایت از اماکن مقدس به ویژه حرم امامین عسکریین (ع) آغاز کرده اند. این نیروها به فرماندهی “علی التمیمی” فرماندار بغداد مسؤولیت حمایت از اماکن مقدس و حرم امامین عسکریین (ع) در سامراء را برعهده […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نیروهای داوطلب که از دیروز وارد شهر سامراء شده اند؛ فعالیت خود را برای حمایت از اماکن مقدس به ویژه حرم امامین عسکریین (ع) آغاز کرده اند.

این نیروها به فرماندهی “علی التمیمی” فرماندار بغداد مسؤولیت حمایت از اماکن مقدس و حرم امامین عسکریین (ع) در سامراء را برعهده دارند.
شمار این نیروها حدود هزار نفر اعلام شده است که به گفته علی التمیمی به سلاح‌های سنگین، سبک و متوسط مجهز هستند.
التمیمی گفته است که این نیروها از همه اماکن مقدس از جمله اطراف سامراء تا مسافت ده کیلومتری این شهر حمایت می کنند.
پس از فعال شدن تروریستهای بعثی و تکفیری در عراق و اشغال استان نینوا و مناطقی از استان صلاح الدین به دست این تروریستها؛ گروهان‌های صلح با فرمان “مقتدی صدر” رهبر جریان صدر برای دفاع از همه اماکن مقدس، مراقد، مساجد و حتی کلیساها ایجاد شد
عکسهایی از نیروهای داوطلب مقابل حرم امامین عسکریین (ع) عکسهایی از نیروهای داوطلب مقابل حرم امامین عسکریین (ع) عکسهایی از نیروهای داوطلب مقابل حرم امامین عسکریین (ع) عکسهایی از نیروهای داوطلب مقابل حرم امامین عسکریین (ع)
/العالم

Share