با حضور در بيمارستان

نماینده استاندار در جریان وضعیت سلامت آتش‌نشان رشتی قرار گرفت

ه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده استاندار گیلان با نیابت از وی وضعیت سلامت فرمانده مأموران ایستگاه ۴ آتش‌نشانی منطقه گلسار رشت را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده استاندار گیلان با نیابت از وی وضعیت سلامت فرمانده مأموران ایستگاه ۴ آتش‌نشانی منطقه گلسار رشت را مورد بررسی قرار داد.
13930426000035_PhotoA

حسین تقی‌زاده جوان ۳۴ ساله و فرمانده مأموران ایستگاه ۴ آتش‌نشانی منطقه گلسار رشت که در هنگام انجام مأموریت اطفای حریق در طبقه پنجم یک واحد آپارتمانی در خیابان ۱۰۴ منطقه گلسار در حال بالا رفتن از نردبان هیدرولیکی بر اثر برخورد کابل برق فشار قوی با وی به شدت دچار سانحه شده و در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان سوانح و سوختگی ولایت بستری است، عصر امروز مورد عیادت نماینده استاندار گیلان قرار گرفت.

محمدولی روزبهان، مشاور و مدیرکل حوزه استاندار گیلان از طرف مقام ارشد استان به عیادت تقی‌زاده رفت و از او دلجویی کرد و در جریان روند درمان و سلامت وی قرار گرفت.

انوش برزیگر، رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی گیلان نیز در این عیادت اظهار کرد که تمام تلاش‌ها را برای روند بهبود و سلامت تقی‌زاده به‌کار می‌گیرد.
148med147edshowimage.aspx

تقی‌زاده اکنون در بخش «آی‌سی‌یو» بیمارستان بستری است.
/فارس

Share