نقشه راه اصلاح نظام اداری فرودگاه گیلان تشریح شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا برنامه های نقشه راه اصلاح نظام اداری اداره کل فرودگاه گیلان مشتمل بر شش محور و ۳۰ برنامه ابلاغی تصویب نامه شورای عالی اداری کشور با حضور مدیر کل، معاونین و روسای ادارات و واحدهای ستادی و عملیاتی تشریح شد. به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه گیلان، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا برنامه های نقشه راه اصلاح نظام اداری اداره کل فرودگاه گیلان مشتمل بر شش محور و ۳۰ برنامه ابلاغی تصویب نامه شورای عالی اداری کشور با حضور مدیر کل، معاونین و روسای ادارات و واحدهای ستادی و عملیاتی تشریح شد.
IMG_5051به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه گیلان، مدیر کل فرودگاه سردار جنگل رشت در جلسه تحول اداری که شنبه ۲۱ تیرماه برگزار شد، با اشاره به تصویب نامه شورای عالی اداری که از فروردین ماه سال جاری پس از ابلاغ به استانداری گیلان جهت اجرا به این اداره کل نیز ارسال شده است گفت: برنامه های ارزیابی عملکرد اداره کل فرودگاه گیلان در شش محور و ۳۰ برنامه در این جلسه مطرح شد که به ازای هر محور کارگروهی از معاونین و روسای ادارات تعیین شدند.
مهندس فتاح رضوانی به عناوین این شش محور اشاره کرد و افزود:مهندسی نقش و ساختار دولت، توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی اداری، مدیریت سرمایه انسانی، خدمات عمومی در فضای رقابتی، صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری و همچنین استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد از محورهای ارزیابی عملکرد ۵۰ دستگاه اجرایی گیلان از جمله این اداره کل در سال جاری خواهد بود.
وی اضافه کرد: این شش کارگروه بصورت هفتگی روزهای چهارشنبه گزارش شان را در جلسه تحول اداری این اداره کل مطرح خواهند کرد و پس از تصویب به کارگروههای تخصصی مستقر در معاونت مدیریت و توسعه منابع انسانی استانداری گیلان ارائه داده خواهد شد.
مدیر کل فرودگاه گیلان با تاکید بر اینکه ارزیابی عملکرد اداره کل فرودگاه گیلان در اضافه کار، بهره وری و ارزشیابی کارکنان این اداره کل تاثیر مستقیم خواهد داشت خاطر نشان کرد: جدیّت،همکاری با کارگروه ها و کسب رتبه قابل قبول از سوی ارزیابهای استانداری ملاک ارزیابی کارکنان خواهد بود و گزارش عملکرد این اداره کل در دو مقطع زمانی آبان و اسفند به استانداری گیلان و شرکت فرودگاههای کشور ارائه خواهد شد.

Share