نعیمی رز:تغییر لحن غربی ها نشان می دهد آنها دنبال حل پرونده هسته ای ایران هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت تمدید مذاکرات هسته ای را فرصتی برای هر دو طرف خواند و گفت: آ‍زاد شدن دوباره پول های بلوکه شده و تغییر لحن غربی ها نشان می دهد آنها هم به دنبال حل پرونده هسته ای ایران هستند. صفر نعیمی رز  با اشاره به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت تمدید مذاکرات هسته ای را فرصتی برای هر دو طرف خواند و گفت: آ‍زاد شدن دوباره پول های بلوکه شده و تغییر لحن غربی ها نشان می دهد آنها هم به دنبال حل پرونده هسته ای ایران هستند.naimi

صفر نعیمی رز  با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: رهبری فرمودند به مذاکرات خوشبین نیستم اما بروید و مذاکره کنید و اگر به نتیجه رسیدید چه بهتر و اگر هم به نتیجه نرسیدید چیزی از دست نداده ایم، گفت: در هر صورت بار دیگر حقانیت ما به دنیا ثابت می شود و درس عبرتی است برای کسانی که دهن کجی می کنند.

وی با بیان اینکه در هر حال ما پیروز مذاکرات هستیم گفت: هر دو طرف به این فهم رسیده اند که پرونده هسته ای ایران باید یک بار برای همیشه حل شود. آنها در سنوات گذشته فکر می کردند که هرچقدر تحریم ها ادامه یابد ایران با مشکلات بیشتری روبه رو می شود اما زمانی که دیدند اینگونه نیست و تحریم های ظالمانه تاثیرش بیشتر نمی شود و دولت یازدهم توانسته است در شرایط تحریم شاخص های اقتصادی را بهبود ببخشد به این نتیجه رسیدند دیگر نمی توانند شیوه ی گذشته را ادامه دهند و باید مواضع خود را در برابر ایران تغییر دهند و در مذاکرات وین ۶ نیز این تغییر لحن به خوبی مشاهده می شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی افزود: آزادسازی ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار دیگر از پول های بلوکه شده هم نشان دهنده همین امر است و دو طرف در این ۴ ماه فرصت مناسبی دارند دنبال راه حل های ممکن برای رفع مشکلات مذاکرات باشد.

وی در پاسخ به این سئوال که در صورت به نتیجه نرسیدن مذاکرات برخورد ایران به چه صورتی است گفت: مسئولان ایران هم در ابتدای مذاکرات و هم در ادامه بارها تاکید کردند در صورتی که مذاکرات به نتیجه خاصی منجر نشود بازهم روال سابق خود را در پیش می گیرد و بر اساس برنامه ریزی های قبلی به کار خود ادامه می دهد.

خانه ملت/

 

Share