نظر ایرج ندیمی درخصوص سریال «مدینه»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی شبکه یک؛ “ایرج ندیمی” نایب رییس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در مورد سریال مدینه از این شبکه گفت: قضاوت درباره سریال هنوز زود است و باید تا پایان سریال منتظر ماند. ایرج ندیمی افزود: تلویزیون با مخاطبان متنوعی روبرو است بنابراین عده‌ای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی شبکه یک؛ “ایرج ندیمی” نایب رییس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در مورد سریال مدینه از این شبکه گفت: قضاوت درباره سریال هنوز زود است و باید تا پایان سریال منتظر ماند.

nadimi123ایرج ندیمی افزود: تلویزیون با مخاطبان متنوعی روبرو است بنابراین عده‌ای با اینگونه سریال‌ها بدلیل اینکه عامه پسند نیست مخالفند ولی برخی دیگر معتقدند پخش چنین سریال هایی با موضوع دینی و اخلاقی، مناسبت دارد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس با بیان اینکه رویکرد و ساختار اصلی یک سریال، قبل از ساخت آن باید مشخص باشد گفت: احساس دلسوزی و مادرانه یک نامادری به نام مدینه که شخصیت اصلی و محوری داستان است نسبت به فرزند شوهرش، می تواند در جامعه خط بطلانی باشد بر روی باورهای قدیمی و اشتباه که نسبت به “نامادری” و “زن بابا” وجود دارد.

سخنگوی فراکسیون فرهنگ، هنر و رسانه تاکید کرد آیا واقعا کسی که در زندگی از داشتن مادر واقعی محروم است باید بخاطر باورهای غلط در جامعه از لمس کردن مهر مادری محروم باشد یا زنان فقط در صورتی که مادر اصلی و واقعی باشند مهر مادری دارند.

این نماینده مجلس مذمت ربا را یکی دیگر از پیامهای سریال مدینه دانست و گفت: ربا یعنی ربایش پول بدون فعالیت مولد اقتصادی و این به خوبی در متن سریال مشهود است.

ندیمی با توجه به اینکه سریال های کمی ساخته شده است که مستقیما به موضوع ربا و رباخواری بپردازد، بر ساخت اینگونه سریال ها تاکید کرد

Share