حواشي مراسم افطاری و تجلیل از ورزشکاران مطرح گیلان به میزبانی دكتر تأمینی

تصمیم گرفته ام در انتخابات مجلس دهم نامزد نشوم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، مراسم افطاری و تجلیل از برخی ورزشکاران مطرح گیلان به میزبانی حسن تأمینی نماینده مردم شهرستان رشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، مراسم افطاری و تجلیل از برخی ورزشکاران مطرح گیلان به میزبانی حسن تأمینی نماینده مردم شهرستان رشت با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و برخی از چهره‌های ورزشی و هنری گیلان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پل‌طالشان رشت برگزار شد.

این مراسم همراه با حاشیه‌هایی بود که بخشی از آن در ذیل آمده است:

*پیش از پخش اذان مغرب به افق رشت، مهمانان بر روی میزهایی که در حیات پشتی دانشگاه آزاد رشت (واحد پل‌طالشان) قرار داده شده بود، نشسته بودند. بیشتر میزهای آقایان و خانم‌ها به طور مجزا قرار گرفته بود.

*برخی از مسئولان استانی و شهرستانی و نمایندگان مجلس مانند علی‌محمدی، سید عیسی مهدوی، روزبهان، رهنما، برزیگر و … در مراسم حضور داشتند. تنها دو نماینده مردم رشت در مجلس یعنی حسن تامینی و غلامعلی جعفرزاده نیز در مراسم حضور داشتند.
DSC07459

* مجید رجبی ویسرودی و فاطمه شیرزاد نمایندگان شورای شهر رشت در مراسم مذکور بودند. برادر استاندار گیلان نیز به نمایندگی از وی در مراسم شرکت کرد.

* مادر شهیدان نهی قناد به عنوان مهمان ویژه در مراسم حضور داشت.

* برخی چهره‌های مطرح ورزشی مانند فردین معصومی، حامد زیکساری، افشین ناظمی، هادی طباطبایی و بهمن صالح‌نیا نیز در سالن حضور داشتند.
DSC07417

*از نکات قابل توجه در این مراسم، نیمه‌خالی بودن نمازخانه محل برگزاری مراسم افطار (دانشگاه آزاد رشت) در هنگام پخش اذان مغرب بود. حتی پس از افطار نیز تنها تعداد معدودی از افراد برای اقامه نماز مغرب و عشاء به نمازخانه مراجعه کردند.

*در ردیف ابتدایی صندلی‌های سالن اجتماعات دانشگاه آزاد واحد رشت، اکثرا مسئولان و چهره‌های مطرح حضور داشتند. ترکیب افراد حاضر در سالن به گونه‌ای بود که مشخص نبود مراسم ورزشی است؟، هنری است؟ یا شاید انتخاباتی و سیاسی؟!

*به نظر می‌رسید برخی افراد به صورت گروهی از بخش‌های مختلف شهرستان رشت در مراسم حضور داشتند.

*در گوشه‌ای از صحنه یک اُرگ به همراه نوازنده قرار داشت. گویا شب پر شوری در راه بود!.

*ساعت ۲۲:۰۴ دقیقه بود که مراسم با قرائتی از آیات کلام‌ا… مجید توسط قاری مراسم و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی به طور رسمی آغاز شد.

*از چندین پروژکتور برای روشن‌تر کردن صحنه استفاده شده بود. بر روی پرده صحنه پیامی از طرف دکتر حسن تامینی در راستای آرزوی قبولی طاعات و عبادات مهمانان در ماه مبارک رمضان قرار گرفته بود که نشان می‌داد وی بانی و میزبان این مراسم است.

*مجتبی پوربخش مجری برنامه‌های ورزشی شبکه باران و بهمن تجدد مجری برنامه‌های کودک، دو مجری این برنامه بودند. تجدد از نوازنده ارگ خواست برای شادی جمع آهنگی بنوازد و گفت: “روایت داریم که شاد کردن دل مومن عبادت است”. دو مجری برنامه با اجرای گفت‌وگوهایی بین یکدیگر و به روش طنز و هجو به دنبال شاد کردن حضار بودند.

*در ادامه مراسم، دکتر حسن تامینی برای خیرمقدم به پشت تریبونن رفت. وی با خیرمقدم به همه مهمانان، از غلامعلی جعفرزاده به طور ویژه تقدیر کرد و گفت: “آقای جعفرزاده گل من، گاهی نطق‌های آتشینی می‌کنند که ما را به لکنت می اندازند“. تامینی همچنین از حضار خواست به سبب تلاش‌های مسعود رهنما در عرصه ورزشی گیلان، او را تشویق کنند. او از نقی هدایتی به سبب آنچه او ایجاد تحول در کشتی گیلان دانست، تشکر کرد.
DSC07422

*حسن تامینی در بخشی از سخنان خود از نامزد نشدن در انتخابات مجلس دهم خبر داد و گفت که مدتی است که تصمیم خود را گرفته و دنبال فرصتی برای بیان این موضوع بود. مجتبی پوربخش مجری برنامه پس از سخنان تامینی در حالی که تعجب حضار از سخنان تامینی مشخص بود، گفت: امیدواریم اطرافیان آقای تامیDSC07425نی ایشان را منصرف کنند.

*خواننده گمنامی بر روی صحنه آمد تا به گفته خود حضار را شاد کند. وی با خواندن دو آهنگ از مجید اخشابی از جمله ترانه “محله بنده نواز” و آهنگ “ماه عسل” فرزاد فرزین (تیتراژ سال گذشته برنامه ماه عسل) سعی کرد ادای این خوانندگان را در بیاورد. از اینجا بود که برخی از حضار شروع به خروج از سالن کردند.

*مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان پیش از مراسم تقدیر از برخی ورزشکاران برتر گیلان، با اصرار مجتبی پوربخش به پشت میکروفن رفت و در سخنان کوتاهی گفت: بالا رفتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی در نقاط مختلف جهان انگیزه ما برای موفقیت در آوردگاه‌های مختلف است.

* حدود ساعت ۲۳ بود که آهنگ «همه چی آرومه، من چقدر خوشحالم» در سالن پخش شد. ساعت دقیقا ۲۳:۰۱ بود که گروه تئاتر با حضور جمعی از بازیگران مطرح عرصه طنز گیلان برای ایفای نمایش بر روی صحنه آمدند تا نمایشی درباره ورزش را ارائه دهند.

*ساعت ۲۳:۲۳ دقیقه بود که پس از پخش موسیقی و تئاتر، اینبار نوبت به شهدا رسید. مجتبی پوربخش شعری در وصف شهدا خواند و پس از آن نماهنگی از رضا صادقی درباره شهدا و دفاع مقدس پخش شد.

* در بخش انتهایی برنامه، یعنی تجلیل از ورزشکاران منتخب گیلان، مجری برنامه از  روزبهان، برادر استاندار گیلان، حسن تامینی، غلامعلی جعفرزاده، مسعود رهنما، پروفسور برزیگر، سردار امیرگل، بهمن صالح‌نیا، فاطمه شیرزاد و مادر شهیدان نهی قناد برای حضور روی صحنه برای اهدای جوائز دعوت کرد که امیرگل بر روی صحنه حاضر نشد. تقریبا تمام صحنه با حضور مسئولان مختلف پر شده بود و بیچاره افراد تقدیر شونده که باید با همگی آنها دست می‌دادند.

*در انتهای برنامه از ۲۷ نفر از ورزشکاران مطرح گیلانی از جمله فردین معصومی، اصغر کاردوست، هادی طباطبایی، اصغر ابراهیمی، حامد زیکسازی، افشی ناظمی، معصومه جهانچی، سمیه مهربان، محمد رهبری، فرزاد راعی، هاجر شاهین‌کمال، محسن بختیاری، عماد مژدعی، حداد و برخی دیگر از ورزشکاران موفق استان با اهدای هدایایی تقدیر شد. مسعود رهنما مدیرکل فعلی ورزش و جوانان گیلان و سرمربی سابق تیم ملی کاراته ایران نیز در این برنامه به طور ویژه مورد تقدیر واقع شد.
DSC07522

*از حجت‌الاسلام کریم عاشوری روحانی گیلانی که دارای چندین مدال در مسابقات جهانی و کشوری در رشته کیک بوکسینگ است نیز
تقدیر شد. پوربخش پس از خواندن افتخارات حجت‌الاسلام عاشوری به کنایه گفت: حالا چه کسی جرئت دارد به حاج آقا تیکه بیندازد!
DSC07542

*در پایان مراسم مجری برنامه با پخش آهنگی از محسن یگانه، از حضار خداحافظی کرد و باقی‌مانده حضار که تا انتهای مراسم در سالن حضور داشتند، از سالن خارج شده و یا برای گفت‌وگو با مسئولان حاضر در مراسم برای جلوی سالن رفتند.
/۸دی نیوز

 

Share