ندیمی: تحقیق و تفحص از سازمان چای تا دو ماه دیگر نهایی می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نایب رییس کمیته تحقیق و تفحص از سازمان چای با ابراز امیدواری نسبت به نهایی شدن این تحقیق تا دو ماه آینده، گفت: مدیریت ناکارآمد،‌غیر اقتصادی و تجاری بدون داشتن گستره ارتباطات از جمله ایراداتی است که می توان به سازمان چای وارد کرد. ایرج ندیمی   در باره آخرین […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نایب رییس کمیته تحقیق و تفحص از سازمان چای با ابراز امیدواری نسبت به نهایی شدن این تحقیق تا دو ماه آینده، گفت: مدیریت ناکارآمد،‌غیر اقتصادی و تجاری بدون داشتن گستره ارتباطات از جمله ایراداتی است که می توان به سازمان چای وارد کرد.

nadimi6_thumایرج ندیمی   در باره آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از سازمان چای، گفت:‌ این تحقیق و تفحص درباره چای سنواتی و آن دسته از چایهای سنواتی است که به غیر استفاده تبدیل می شود وهم اکنون ممکن است در بازار یافت و صادر نشود.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جلسات متعددی را با کارشناسان مربوطه داشتیم، گفت: با توجه به اینکه تحقیق و تفحص از اواخر سال گذشته شروع شد تعطیلات بر روند انجام تحقیق تاثیر گذاشت از این رو روند تحقیق کند صورت گرفت.

وی با بیان اینکه هنوز گزارش نهایی تحقیق و تفحص آماده نیست اما امیدواریم در هفته های آتی نهایی شود،‌افزود: درباره زمان جمع بندی گزارش در جلسه ای که هفته بعد خواهیم داشت به توافق خواهیم رسید اما امید واریم این گزارش تا دو ماه آینده نهایی شود.

ندیمی گفت: مدیریت ناکارآمد،‌غیرفنی و غیر اقتصادی و غیر تجاری بدون داشتن گستره ارتباطات از جمله ایراداتی است که می توان به این سازمان وارد کرد.

نایب رییس کمیته تحقیق و تفحص از سازمان چای گفت: مداخله در قیمت گذاری چای غیر شرب و صادراتی نیز تخلف است و قابلیت کشف و بررسی را دارد./خانه ملت
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبارکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share