نائب رئیس کمیته تخصصی مشارکت های مردمی شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر گیلان منصوب شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نائب رئیس کمیته تخصصی مشارکت های مردمی شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر گیلان منصوب شد معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان و رئیس کمیته تخصصی مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد این استان، نائب رئیس این کمیته در شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر را منصوب کرد. طی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نائب رئیس کمیته تخصصی مشارکت های مردمی شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر گیلان منصوب شد
ranjkesh25معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان و رئیس کمیته تخصصی مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد این استان، نائب رئیس این کمیته در شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر را منصوب کرد.
طی حکمی از سوی محمد احمدی پور معاون استاندار،یونس رنجکش سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان به این سمت منصوب شده است.
در حکم معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار به رنجکش آمده است:امید است ضمن هماهنگی با دستگاههای عضو کمیته و برگزاری به موقع جلسات و پیگیری مصوبات کاربردی اقدامات موثری در راستای فعال سازی سازمان های مردم نهاد حوزه پیشگیری و درمان استان بعمل آید.
وی ادامه داد:در اجرای این فعالیت ها باید شاهد بیش از پیش جنبش فراگیری پیشگیری و درمان اعتیاد در استان باشیم.

Share