مهاجمان مسلح در مشهد،مهمانان مراسم افطاری را به رگبار بستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا روزنامه خراسان نوشت: شب شنبه گذشته مهمانان یک مراسم افطاری در حال خروج از رستوران بودند که ناگهان بین ۲نفر به خاطر اختلافات قبلی مشاجره لفظی رخ داد. با بالاگرفتن این مشاجره چند نفر از بزرگ ترها به عنوان میانجی وارد موضوع شدند و ۲فرد مذکور را برای پایان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا روزنامه خراسان نوشت:

شب شنبه گذشته مهمانان یک مراسم افطاری در حال خروج از رستوران بودند که ناگهان بین ۲نفر به خاطر اختلافات قبلی مشاجره لفظی رخ داد. با بالاگرفتن این مشاجره چند نفر از بزرگ ترها به عنوان میانجی وارد موضوع شدند و ۲فرد مذکور را برای پایان دادن به مشاجره، به سمت خودروهایشان که در حاشیه بولوار شهید فرامرز عباسی پارک بود، هدایت کردند و بدین ترتیب این درگیری لفظی پایان یافت اما درحالی که تعدادی از مهمانان هنوز در بیرون از رستوران حضور داشتند ناگهان صدای وحشتناک گلوله هایی که از سلاح های جنگی و شکاری شلیک می شد رعب و وحشتی را در محل ایجاد کرد و هرکدام از افراد حاضر و رهگذران به سویی گریختند. در پی شلیک های متعدد مهاجمان، ۵نفر بر اثر اصابت گلوله نقش بر زمین شدند و مهاجمان نیز سوار بر خودرو شدند و فرار کردند. افراد حاضر در محل با مشاهده این صحنه خطرناک، بلافاصله با پلیس و مراکز امدادی تماس گرفتند. دقایقی بعد مجروحان این حادثه تلخ که حال برخی از آنان نیز به دلیل خونریزی شدید و عوارض ناشی از اصابت گلوله وخیم بود به مراکز درمانی منتقل شدند و تحت درمان قرار گرفتند. این گزارش حاکی است: ماموران انتظامی نیز که پس از تماس شهروندان در محل حضور یافته بودند، تحقیقات خود را درباره چگونگی ماجرا و انگیزه مهاجمان مسلح آغاز کردند. در همین حال یک دستگاه خودروی سمند که جلد یک قبضه سلاح و مقداری گلوله و پوکه از داخل آن کشف شده بود توقیف و به مقر انتظامی منتقل شد.

با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع، پرونده «تیراندازی مهاجمان مسلح» به مجتمع قضایی شهید قدوسی مشهد ارسال شد و توسط «قاضی موحدی راد» رسیدگی شد. در این حال و به خاطر رعب و وحشتی که در محل شلیک های مهاجمان ایجاد شده بود، قاضی شعبه ۸۰۵ مجتمع قضایی شهید قدوسی، دستورات ویژه ای را برای شناسایی و دستگیری مهاجمان مسلح صادر کرد. همچنین با بررسی های قضایی این احتمال قوت گرفت که حادثه مقابل رستوران به خاطر اختلاف ملکی و در پی معامله یک واحد آپارتمانی رخ داده است همچنین در ادامه تحقیقات مشخص شد یکی از افرادی که مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به شدت مجروح شده است رهگذری بوده که هنگام وقوع حادثه در حال عبور از آن مکان بوده است. این درحالی است که یکی از مجروحان حادثه مذکور در بخش مراقبت های ویژه یکی از مراکز درمانی مشهد بستری شده است.

بنابراین گزارش، به دستور مقام قضایی، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خراسان رضوی درحالی عملیات گسترده ای را برای دستگیری مهاجمان مسلح آغاز کرده اند که تاکنون ۶مظنون مورد بازجویی قرار گرفته اند. همچنین بررسی های بیشتر درباره این حادثه تاسف بار بیانگر آن است که گلوله ها از سلاح شکاری و سلاح جنگی (برنو) شلیک شده است. با توجه به سرنخ های به دست آمده و اظهارات شاهدان عینی، ضاربان و عاملان مسلح این حادثه خونین تحت تعقیب دستگاه قضایی قرار گرفته اند.

Share