با حضور مدیر کل بنادر و دریانوردی گیلان

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی معارفه شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در مراسمی که با حضور مدیر کل ‍‍، معاونین و جمعی از رؤسای ادارات , اداره کل بنادرو دریانوردی استان گیلان برگزار گردید ضمن قدردانی از زحمات مهندس علی خدمتگزار ، مهندس حسین چراغی بعنوان معاون جدید دریایی و بندری این اداره کل معرفی شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مراسم تودیع و معارفه معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان برگزار شد.

در مراسمی که با حضور مدیر کل ‍‍، معاونین و جمعی از رؤسای ادارات ,اداره کل بنادرو دریانوردی استان گیلان برگزار گردید ضمن قدردانی از زحمات مهندس علی خدمتگزار ، مهندس حسین چراغی بعنوان معاون جدید دریایی و بندری این اداره کل معرفی شد .

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان ضمن تقدیر از زحمات چندین ساله مهندس علی خدمتگزار ، از معاون جدید دریایی و بندری بنادرو دریانوردی استان گیلان خواست با بهره مندی از همه ظرفیتهای انسانی ، سخت افرازی و نرم افزاری در جهت ارتقاء بیشتر این اداره کل و اهداف سازمان بنادر و دریانوردی گام بردارد .

مهندس کوهساری هدف از جابجایی ها را خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مردم و استفاده از افکار نو برای حل چالشها و رسیدن به جایگاه بالاتر دانست و اظهار امیدواری نمود با تیم خوب و بسیار قوی که در معاونت دریایی و بندری این اداره کل فعالیت دارند شاهد تحول و ارتقاء بیشتر در زمینه بازاریابی، سرمایه گذاری و پیشرفت پروژه ها باشیم .

مهندس حسین چراغی نیز در این مراسم با تقدیر از زحمات مهندس خدمتگزار و آرزوی موفقیت برای ایشان عنوان داشت : امیدوارم بتوانم جواب اعتمادی را که به اینجانب شده است را داده و با همکاری و همدلی رؤسای ادارات و پرسنل این معاونت ، بندرانزلی را به جایگاه بالاتری رسانده و به اهداف مورد نظر سازمان دست یابیم .

وی اظهار داشت : ارتقاء وضعیت بندرانزلی از طریق مکانیزمهای بازاریابی و همچنین افزایش شاخص های بهره وری جهت ایجاد اشتغال پایدار از اهداف مورد نظر دانست که با وجود پتانسیل های موجود در این اداره کل قابل دست یابی خواهد بود .

35830_orig 35828_orig 35829_orig

اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان/

Share