با حضور مدیر کل دفتر فنی استانداری گیلان

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری تالش معارفه شد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در شامگاه روز یکشنبه و با حضور مدیر کل دفتر فنی استانداری گیلان، مهندس نادر خوارزمی از اعضای ستاد دکتر حسن روحانی در تالش به عنوان معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری تالش معارفه شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در شامگاه روز یکشنبه و با حضور مدیر کل  دفتر فنی استانداری گیلان، مهندس نادر خوارزمی از اعضای ستاد دکتر حسن روحانی در تالش به عنوان معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری تالش معارفه شد.
زینت بخش جلسه، تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و فرازهایی از وصیت نامه یکی از شهدای جنگ تحمیلی بود و جلسه با سخنان امام جمعه شهرستان تالش ادامه پیدا کرد.
shoghiحجت الاسلام انصاری با اشاره به ماه پر فیض و برکت رمضان، مردم و مسئولین را به توجه و استفاده از نعمت‌های این ماه دعوت کردند و در ادامه فرماندار محترم، مدیران شهرستان را به اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید توصیه کردند و اعلام داشتند که رابطه مدیر و ارباب رجوع نباید از بالا به پایین باشد و ما در مقابل مردم مسئول هستیم و آنها اربابان رجوع هستند و اگر رعیتی در میان باشد، ما مسئولین هستیم .
مهندس شوقی مدیر کل دفتر فنی استانداری گیلان با اشاره به جایگاه ممتاز شهرستان تالش در استان و اینکه تالش پس از رشت دارای بیشترین پروژه‌های عمرانی در سطح استان است، برای معاون جدید آرزوی موقیت در انجام وظایف کردند و با توجه به سوابق گذشته مهندس خوارزمی، ایشان را فردی مفید برای این پست دانستد.
در ادامه جلسه مهندس نادر خوارزمی، معاون فرماندار تالش با تبریک ولادت امام حسن مجتبی و تشکر از دکتر نجفی و مهندس فتح الهی بابت حسن نظر و اعتماد به ایشان و همچنین تقدیر و تشکر از معاونین پیشین عمرانی شهرستان تالش سخنان خود را ادامه دادند. ایشان با اشاره به اینکه از جنس وزارت کشور هستند و به موانع و مشکلات شهرستان آشنایی دارند، آرزو کردند که در کنار مهندس فتح الهی فرماندار تالش با همکاری مدیران شهرستان، بتوانند منشأ خیر برکت باشند.
مهندس خوارزمی در ادامه با اشاره به حوزه وظیفه معاونت عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری، به برنامه خود در این حوزه اشاره نمودند. ایشان به تصرفات غیر قانونی سواحل و عدم برنامه‌ریزی و یا عدم اجرای برنامه سخن گفتند .
فرماندار تالش  نیزبرای مهندس خوارزمی در جایگاه معاونت، آرزوی توفیق کردند و ایشان را در جلسه شورای اداری به مدیران معرفی نمودند.
در پایان حکم مهندس خوارزمی توسط مهندس شوقی به معاون جدید عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری تالش تقدیم گردید.
talesh=kharazmi0038  talesh=kharazmi0038 (1)

Share