شهردار رشت در ديدار با اهالي مسجد باب الحوائج

مشکلات داخل شهر رشت را باید به حداقل برسانیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،شهردار رشت به همراه مهندس رسولی عضو شورای اسلامی شهر رشت با اهالی مسجد باب الحوائج عینک دیدار نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،شهردار رشت به همراه مهندس رسولی عضو شورای اسلامی شهر رشت با اهالی مسجد باب الحوائج عینک دیدار نمودند.

محمد ابراهیم خلیلی شهردار رشت ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و تقدیر از اعضای شورا که بانی حضور درمساجد محروم منجمله این مسجد می شوند گفت : مشکلات داخل شهر رشت را باید به حداقل برسانیم ، بر اساس توان و بودجه مان قدم برداریم و با صبر و حوصله شما مردم عزیز بر اساس اولویت ، گام به گام مشکلات را مرتفع نماییم.

وی افزود : مرحله به مرحله نسبت به روکش آسفالت محله مورد نظر اقدام خواهیم نمود ، اگر قرار است خدمت اصولی انجام دهیم باید به بهترین نحو ممکن باشد تا برای بلند مدت برنامه ریزی های مناسب انجام پذیرد، برای این شهر کارهای بزرگی باید انجام شود و در این بین آسفالت و پیاده روسازی جزو اولویت ها می باشند.

در ادامه رسولی عضو شورای اسلامی شهر رشت به صداقت و فضای روحانیت حاکم بر مسجد باب الحوائج اشاره نمود و گفت : این منطقه داری قدمت می باشد و می بایست مورد رسیدگی قرار گیرد ، فضاسازی اطراف زمین فوتبال برای اهالی این محل و روکش آسفالت سطح شهر و این محله از جمله اقدامات می باشد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت رسیدگی به وضعیت تالاب عینک و بازسازی جداول و رسیدگی به وضعیت ظاهری آن را خواستار گردید و از شهردار رشت به لحاظ حمایت و پی گیری وضعیت اقشار حاشیه شهر که از بسیاری خدمات محروم می باشند، قدردانی نمود.

dmmb2dmmb7

dmmb1  dmmb4 dmmb5 dmmb6

Share