مشارکت ۳۳۵ وبلاگ‌نویس داخلی و خارجی در جشنواره وبلاگ‌نویسی رضوی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دبیر نهمین جشنواره بین‌المللی وبلاگ نویسی رضوی از شرکت ۳۰۵ وبلاگ نویس داخلی و ۳۰ وبلاگ‌نویسی خارجی در این جشنواره خبر داد و اعلام کرد: البته مهلت شرکت در این جشنواره تا پایان تیرماه ادامه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دبیر نهمین جشنواره بین‌المللی وبلاگ نویسی رضوی از شرکت ۳۰۵ وبلاگ نویس داخلی و ۳۰ وبلاگ‌نویسی خارجی در این جشنواره خبر داد و اعلام کرد: thumb2_35203البته مهلت شرکت در این جشنواره تا پایان تیرماه ادامه دارد.

سروان علی کوثری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر(عج) و دبیر جشنواره وبلاگ‌نویسی رضوی در خصوص روند برگزاری این جشنواره توضیح داد: نهمین جشنواره بین‌المللی وبلاگ‌نویسی رضوی از اوایل اردیبهشت ماه از علاقمندان در دو بخش داخلی و بین‌المللی برای حضور در این رویداد فرهنگی دعوت کرده است که تاکنون استقبال خوبی از سوی فعالان مجازی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در بخش داخلی این جشنواره تاکنون ۳۰۵ وبلاگ‌نویس ایرانی شرکت کرده‌اند که بررسی اولیه این وبلاگ‌ها نشان از رشد کیفی مطالب ارسالی از سوی علاقه‌مندان به فرهنگ رضوی دارد.

کوثری با اشاره به حضور خارجی‌ها در این جشنواره نیز گفت: با اقدامات انجام شده و تبلیغاتی که در سطح بین‌المللی صورت گرفت تاکنون ۳۰ وبلاگ‌نویس از ۹ کشور دنیا در این رویداد بزرگ مشارکت داشته‌اند.

وی حضور مسلمانی از کشورهای آمریکا، انگلیس، بلژیک و برزیل در کنار مسلمانان کشورهای منطقه مانند عربستان، افغانستان، پاکستان و عراق را از نکات جالب بخش بین‌الملل نهمین جشنواره رضوی برشمرد.

کوثری، تصریح کرد: البته مهلت شرکت در جشنواره تا پایان تیرماه ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود با نزدیک شدن به پایان مهلت جشنواره، میزان مشارکت در این جشنواره نیز افزایش یابد.

لازم به ذکر است، نهمین جشنواره بین‌المللی وبلاگ‌نویسی رضوی به همت ناحیه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر(عج) در حال برگزاری است و قرار است منتخبان این جشنواره در مراسمی در دهه کرامت معرفی و تجلیل شوند.

فرم ثبت نام در جشنواره

Share