دعوت روحانی از مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس

مردم با حضور خود در صحنه به جهانیان نشان دهند که ظلم و اشغالگری نمی‌تواند برای همیشه و دائمی باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس‌جمهور بر لزوم حضور هرچه باشکوه‌تر مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تأکید کرد و گفت: هرچه راهپیمایی روز قدس امسال باشکوه‌تر باشد، به معنای حمایت بیشتر از مردم مظلوم فلسطین است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس‌جمهور بر لزوم حضور هرچه باشکوه‌تر مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تأکید کرد و گفت: هرچه راهپیمایی روز قدس امسال باشکوه‌تر باشد، به معنای حمایت بیشتر از مردم مظلوم فلسطین و پیام رساتری برای رژیم غاصب صهیونیستی است که پایان تجاوز، آدم‌کشی و غصب، شکست است.

rohani حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در آستانه روز جهانی قدس با بیان اینکه “قدس هم از لحاظ دینی و مذهبی و هم از لحاظ مسایل منطقه‌ای و جهانی برای مردم ایران اهمیت بسیاری دارد”، اظهار کرد: حضور مردم در روز قدس در واقع هم برای اجرای دستور و نظر حضرت امام(ره) است و هم به این معناست که به جهانیان اعلام کنیم مسجدالاقصی قبله اول مسلمانان و فلسطین سرزمین مقدس مسلمان‌هاست و هرگز این سرزمین و آوارگی ملت فلسطین، فراموش نخواهد شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: مسلمانان همواره در مسیر آرمان قدس تا روزی که این سرزمین آزاد شود و مردم آن به وطنشان بازگردند و مسلمان‌ها آزادانه در مسجدالاقصی نماز بپا دارند، گام خواهند برداشت.

روحانی تصریح کرد: مردم با حضور خود در صحنه به جهانیان نشان می‌دهند که ظلم و اشغالگری نمی‌تواند برای همیشه و دائمی باشد و ملتی که برای آزادی سرزمین خود مبارزه می‌کند، بالاخره پیروز خواهد شد.

رئیس‌جمهور فجایع رژیم غاصب صهیونیستی در روزهای اخیر نسبت به مردم مسلمان و روزه‌دار فلسطین و غزه را مورد اشاره قرار داد و گفت: مردم روزه‌دار و بی‌دفاع فلسطین و غزه سال‌هاست که در محاصره صهیونیست‌ها هستند و امروز هم با زبان روزه و در حالی که در محاصره هستند، با این رژیم غاصب و سفاک از خود دفاع می‌کنند و در برابر آن تسلیم نشده و همچنان به راه خود ادامه می‌دهند و در نهایت مردم مظلوم فلسطین در این میدان نبرد ۶۵ ساله پیروز خواهند شد.

روحانی در پایان تاکید کرد: ملت ایران همواره پشت سر ملت‌های مظلوم بویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه بوده و خواهد بود و امیدواریم به زودی شاهد پیروزی این مردم در برابر متجاوزان و غاصبان باشیم.

Share