طی حکمی از سوی معاون وزیر جهاد کشاورزی

مدیرکل شیلات استان گیلان منصوب شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا طی حکمی از سوی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران ” اسحاق شعبانی ” به سمت مدیرکل شیلات گیلان معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  به نقل از مهر , طی حکمی از سوی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران ” اسحاق شعبانی ” به سمت مدیرکل شیلات گیلان معرفی شد.

header“حجت سعیدی” پیش از این مدیریت شیلات استان را برعهده داشت.

فرآورده‌ های دریایی یکی از مهمترین منابع تامین پروتئین حیوانی در کشور بشمار می‌ رود که با کاهش میزان برداشت از دریاها توجه مسئولان به پرورش آبزیان در آب های داخلی معطوف گشته است.

با توجه به افزایش روز افزون جمعیت، برنامه ریزان و دست اندرکاران با هدف بهره برداری از امکانات موجود علاوه بر صید ماهی از منابع دریایی، بهره گیری از امکانات موجود در داخل کشور به منظور تولید ماهی و افزودن آن به سبد غذایی مردم را مد نظر قرار داده اند.

اهمیت فعالیت های شیلاتی در گیلان صرف نظر از تامین مواد پروتئینی و ایجاد اشتغال در جامعه از ابعاد دیگری نظیر صادرات و ارز آوری و به عنوان اهرمی برای توسعه و عمران مناطق ساحلی و روستایی حائز اهمیت است.

اداره کل شیلات گیلان در بندر انزلی مستقر است.
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share