مدل موی جدید رونالدو در حمایت از یک کودک ۱۰ ماهه؟+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  برخی سایت‌ها از مدل جدید موی ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال در حمایت از یک کودک ۱۰ ماهه خبر داده‌اند. در بازی تم ملی پرتغال در مقابل آمریکا کریستیانو رونالدو ستاره پرتغال و مرد سال فوتبال جهان با چهره‌ای جدید در میدان ظاهر شد و موهای خود را با […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  برخی سایت‌ها از مدل جدید موی ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال در حمایت از یک کودک ۱۰ ماهه خبر داده‌اند.

در بازی تم ملی پرتغال در مقابل آمریکا کریستیانو رونالدو ستاره پرتغال و مرد سال فوتبال جهان با چهره‌ای جدید در میدان ظاهر شد و موهای خود را با طرحی به شکب زیگزاگ مدل داده بود.

ین اقدام ستاره پرتغال با واکنش‌های متفاوتی مواجه شد که برخی منابع خبری از حمایت رونالدو از یک کودک ۱۰ ماهه خبر دادند.

در ماه مارچ خبری منتشر شد مبنی بر اینکه کریستیانو در اقدامی ارزشمند تمامی هزینه‌های جراحی یک کودک ۱۰ ماهه به نام اریک اورتیز کروز را به مبلغ ۵۰ هزار یورو را پرداخته است.

13930403000026_PhotoLاین کودک که از وجود یک تومور در مغزش رنج می‌برد باید در آن زمان عمل جراحی بر روی او انجام می‌شد و این جراحی صورت گرفت و طرح زیگزاگی که رونالدو بر روی سرش درآورده، نشان دهنده زخم سر آن کودک است که ستاره پرتغال به نشانه همدردی با این کودک ۱۰ ماهه این کار ارزشمند را انجام داده است.

13930403000024_PhotoLاین خبر در شرایطی منتشر شده که هنوز ستاره پرتغالی در این‌باره هیچ واکنش و اظهار نظری نکرده است.
/فارس

Share