نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری:

آیت الله رمضانی:مجامع بین‌المللی عاملان جنایت غزه را محاکمه علنی کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت‌الله رضا رمضانی با صدور بیانیه‌ای مردم گیلان را برای حضور یکپارچه در روز قدس دعوت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت‌الله رضا رمضانی با صدور بیانیه‌ای مردم گیلان را برای حضور یکپارچه در روز قدس دعوت کرد.

ramzaniوی در بیانیه خود آورده است: امسال میزان حساسیت روز قدس را می‌توان از دل‌های پرخون و دیدگان اشک‌بار مردم مظلوم غزه درک کرد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه بیانیه خود ذکر کرده است: سیطره غاصبانه صهیونیست بر قبله نخست مسلمانان جهان و پایگاه عروج پیامبر رحمت (ص) تنفس را در سرزمین فلسطین مقاوم سخت و دشوار کرده است.

این بیانیه می‌افزاید: قصه پر غصه‌ای که با نقشه‌های شوم استکبار و صهیونیست در شکل‌های دیگر به جهان اسلام تسری یافته و در هر نقطه با اعمال وقیحانه و تفرقه‌افکنانه سلطه سیاسی و نظامی خود را بر مردم مظلوم و بی‌دفاع گسترش می‌دهند، اگر چه این اقدام‌ها دشمن ددمنش، واکنشی به نهضت بیداری اسلامی در دنیاست اما نباید درد آوارگی و بی‌خانمانی، غربت و ستم و تجاوز مکرر به سرزمین آبا و اجدادی مردم ستم‌دیده سرزمین‌های اسلامی را در قاب تاریخ با چشمان بهت‌زده به نظاره نشست.

رمضانی در بیانیه خود عنوان کرده است: مهم‌ترین چاره این درد کهنه در اتحاد و یکپارچگی غیرتمندانه و مشت‌های گره کرده مسلمانان و همه انسان‌های آزاده در سراسر جهان است که می‌تواند این مهمانان ناخوانده را از موطن غصب شده فلسطین مظلوم بیرون رانده تا طعم آوارگی و بی‌خانمانی در دایره مکافات دنیا، ذائقه غاصبان تجاوزگر را تلخ‌تر از همیشه کند.

در ادامه بیانیه ذکر شده است: بدون تردید فریاد رسای مسلمانان جهان برای آزادی قدس شریف و سرزمین سرخ‌گون فلسطین مظلوم، بنیاد سست و نحیف صهیونیست غاصب را به لرزه در خواهد آورد تا بارقه امید در قاموس مقاومت و دفاع از مظلوم دمیده شود.

در این بیانیه اضافه شده است: گیلان در جمعه این هفته سراپا فریاد مظلومیت و یا غیاث‌المستغیثین مردم بی‌گناه و بی‌دفاع غزه را در آسمان آبی و روشن رحمت الهی سر می‌دهد تا درد تنهایی مردم ستمدیده غزّه از درد هجوم وحشیانه چکمه‌پوشان غاصب صهیونیستی سنگین‌تر نباشد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در بیانیه خود ذکر کرده است: البته مجامع بین‌المللی که خود را مدافع کرامت انسان می‌دانند و نیز مسئولان کنفرانس سران کشورهای اسلامی باید به وظیفه قانونی خود در جلوگیری از این جنایات وحشیانه عمل کنند و هرچه زودتر برای دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین، عاملان این جنایات را به محاکمه علنی بکشانند تا دیگر کسی به خود اجازه ندهد به کشوری تجاوز و ملت آن را آواره کند و بچه‌های بی‌گناه را به شهادت برساند.
/فارس

Share