قوچان‌نژاد در لیست “ترین” های جام‌جهانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در رده‌بندی خشن‌ترین بازیکنان جام‌جهانی در رده دوم قرار گرفت. ۱۹ خطا در پنج بازی مروان فلایینی را در صدر خشن‌ترین بازیکنان جام‌جهانی قرار داده است. هافبک بلژیک در تمام مسابقات تیمش در برزیل حاضر شد و توانست یک بار هم گلزنی کند. جالب […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در رده‌بندی خشن‌ترین بازیکنان جام‌جهانی در رده دوم قرار گرفت.00988973

۱۹ خطا در پنج بازی مروان فلایینی را در صدر خشن‌ترین بازیکنان جام‌جهانی قرار داده است. هافبک بلژیک در تمام مسابقات تیمش در برزیل حاضر شد و توانست یک بار هم گلزنی کند.

جالب است که بازیکن منچستریونایتد با وجود اینکه بیشترین خطا را در این مسابقات انجام داده، هیچ اخطاری دریافت نکرد. فلایینی ۴۱۵ دقیقه بازی کرده و ۱۹ خطا انجام داده یعنی به طور متوسط هر ۲۲ دقیقه یک خطا مرتکب شده است.

رضا قوچان‌نژاد از ایران در ۲۷۰ دقیقه بازی ۱۶ خطا انجام داد تا دومین بازیکن خشن این مسابقات لقب بگیرد. بر خلاف فلایینی قوچان‌نژاد یک مهاجم است و این آمار نشان می‌دهد که فقط مدافعان نیستند که مرتکب خطا می‌شوند.

کریستین بولانوس و برایان روئیز، دو بازیکن کلمبیا با ۱۴ و ۱۳ خطا در مکان‌های بعدی هستند و ژردان شکیری نیز ۱۳ خطا انجام داده است.

روبین فان‌پرسی و فرناندینیو از هلند و برزیل با ۱۲ خطا دیگر بازیکنان خشن در این مسابقات هستند اما بازیکنی که به نسبت دقایق حضورش در مسابقه بیشترین خطا را انجام داده، جرمین لنس از هلند است. مهاجم هلند در تنها ۱۲۷ دقیقه حضورش در مسابقه ۹ خطا انجام داد که به طور متوسط در هر ۱۴ دقیقه یک خطا مرتکب شده است. فلایینی به طور متوسط در هر ۲۲ دقیقه یک خطا و قوچان‌نژاد در هر ۱۶ دقیقه یک خطا انجام داده‌اند.

همچنین جالب است بدانید که کادامورو و اسکار گراندوس (کاستاریکا) بدون اینکه وارد زمین مسابقه شوند، کارت زرد گرفتند. کادامورو به دلیل وقت تلف کردن برای نشستن روی نیمکت الجزایر و گراندوس به دلیل اعتراض به داور مسابقه اخطار گرفتند.

استیون دیفور از بلژیک در دیدار مقابل کره‌جنوبی تنها ۴۴ دقیقه پس از شروع مسابقه کارت قرمز گرفت تا سریع‌ترین اخراجی این مسابقات باشد. آنته ربیک از کرواسی نیز با اخراج مقابل مکزیک آمار مشابهی را به ثبت رساند.

ورزش۳/

Share