فاطمه آلیا اظهارات منتسب به خود را تکذیب کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده تهران اظهارات منتسب به خود در روزنامه ها و سایت های خبری درباره حضور زنان در ورزشگاه برای تماشای مسابقات والیبال را تکذیب کرد. فاطمه آلیا ، نسبت به انتشار مطلبی به نقل از وی در روزنامه های امروز ( دوم تیرماه) و برخی سایت های خبری واکنش […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده تهران اظهارات منتسب به خود در روزنامه ها و سایت های خبری درباره حضور زنان در ورزشگاه برای تماشای مسابقات والیبال را تکذیب کرد.

43025_aliaفاطمه آلیا ، نسبت به انتشار مطلبی به نقل از وی در روزنامه های امروز ( دوم تیرماه) و برخی سایت های خبری واکنش نشان داد.

وی در این گفت و گو اظهارداشت: خبری به نقل از بنده درباره حضور بانوان در ورزشگاه و تماشای مسابقات والیبال روز شنبه ۳۱ خردادماه در برخی رسانه ها منتشر شد که از اساس نادرست است.

عضو فراکسیون زنان مجلس ادامه داد: این درحالی است که بنده در روزهای اخیر هیچ گونه مصاحبه و اظهار نظری با هیچ یک از رسانه ها اعم از سایت های خبری و روزنامه ها نداشته ام و مطلب ذکر شده ساخته و پرداخته سناریوسازان و حاشیه پردازان رسانه ای در جهت تخریب نمایندگان مجلس نهم بوده است و حق اینجانب برای شکایت از رسانه هایی که این مصاحبه دروغین را منتشر کردند، محفوظ است.

به گزارش خانه ملت، در حالی که چند روزی است بحث حضور و یا عدم حضور بانوان در ورزشگاه بری تماشای مسابقات والیبال مطرح شده است، صبح امروز برخی سایت های خبری و روزنامه ها مطلبی به نقل از فاطمه آلیا نماینده تهران با تیتر ” کار زن شوهرداری است نه والیبال دیدن” منتشر کردند که وی از اساس انجام چنین گفتگویی را تکذیب کرد./خانه ملت

Share