عملیات عمرانی زیر گذر شهید رجایی رشت آغاز شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از گیل خبر عملیات عمرانی زیر گذر شهید رجایی رشت از روز یکشنبه با محصور کردن قسمتی از تقاطع رجایی-طالقانی آغاز شد.مهندس رسولیان سرپرست معاونت عمرانی شهرداری رشت عنوان کرد, این پروژه با مبلغ پیمان ۶۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال توسط مجموعه جهاد نصر اصفهان اجرا میگردد. طول این زیرگذر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از گیل خبر عملیات عمرانی زیر گذر شهید رجایی رشت از روز یکشنبه با محصور کردن قسمتی از تقاطع رجایی-طالقانی آغاز شد.مهندس رسولیان سرپرست معاونت عمرانی شهرداری رشت عنوان کرد, این پروژه با مبلغ پیمان ۶۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال توسط مجموعه جهاد نصر اصفهان اجرا میگردد. طول این زیرگذر که از اتوبان شهید رجایی به سمت اتوبان ضیابری است ۵۵۰ متر و طول پل روی زیرگذر در مسیر خیابان طالقانی ۸۰ متر میباشد.این زیر گذر توسط دور برگردان هایی از دو طرف به هم متصل می شود.
رسولیان گفت:مدت اجرای این پروژه ۱۸ ماه است که در صورت همکاری دستگاههای اجرایی میتوان ظرف ۱۲ ماه پروژه را به اتمام رساند.
وی گفت جهت عملیات عمرانی مشکلات خاصی با اداراتی چون برق,آب,گاز و مخابرات وجود دارد و بزرگترین معزل در روند اجرای پروژه تعامل با شرکتهای مخابرات و برق می باشد. شرکت برق جهت جمع آوری تجهیزات خود از حوزه میدان تقاضای ۱۶,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال نموده است که شهرداری الی الحساب ۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال برای شروع کار پرداخت خواهد نمود.

لازم به ذکر است که این تقاطع از تقاطع های بسیار شلوغ و پر ترافیک شهر رشت است که امید می رود با اتمام این پروژه بخش زیادی از ترافیک ورودی غرب شهر را بکاهد.

zirgozar7-gilkhabar zirgozar1-gilkhabar zirgozar2-gilkhabar zirgozar4-gilkhabar

Share