عضو شورا:انزلی بیشتر به یک شهر جنگ زده شباهت دارد تا یک شهر توریستی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در نطق پیش از دستور جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرانزلی، موسی زنجانخواه عضو شورای شهر انزلی در ابتدا به وضیعت نا به سامان تولید زباله در شهر اشاره نمود و راه حل آن را آموزش همگانی مردم دانست. زنجانخواه که نطق پیش از دستور خود را بیشتر به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در نطق پیش از دستور جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرانزلی، موسی زنجانخواه عضو شورای شهر انزلی در ابتدا به وضیعت نا به سامان تولید زباله در شهر اشاره نمود و راه حل آن را آموزش همگانی مردم دانست.

IMG_8987zanjanزنجانخواه که نطق پیش از دستور خود را بیشتر به مسائل فرهنگی اختصاص داده بود، اظهار کرد: اعتقاد بنده این است که حفظ فضای سبز شهری و حفاظت از آن فقط با کمک و آموزش از سوی شهرداری برای مردم، میسر خواهد شد.

این عضو شورا با اشاره به سفر اخیر خود به شلمچه و خرمشهر با ابراز رضایت از وضیعت مطلوب فضای سبز آن شهرها خاطر نشان کرد: فضای سبز شهر های نام برده با شهری مثل انزلی قابل مقایسه نیست و به حق زیبا سازی شهری درآن نقاط فعال تر بوده است، این در حالی ست که وقتی وارد شهر انزلی میشویم بیشتر به یک شهر جنگ زده شباهت دارد تا یک شهر توریستی.

زنجانخواه افزود: باید به این میدان و ساختمان های جنگ زده ی اطرافش رسیدگی شود، البته ما میدانیم که شهردار وقت وارث تمام این خرابی هاست.

وی به موضوع انتقال بازار هفتگی انزلی اشاره نمود و در صحن علنی شورا از تمام اعضا خواست با انتقال شنبه بازار به مکانی دیگر به اتفاق موافقت کنند و از شهردار انزلی نیز درخواست کرد تا در اجرای این طرح مسرانه عمل کند.

عضو شورای شهر انزلی به نداشتن یک طرح جامع شهری درشهرداری انزلی اشاره نمود و از شهردار خواست که پیگیر این موضوع باشد.

زنجانخواه همان طور که در سخنان ابتدایی خود به مسائل فرهنگی- آموزشی اشاره نموده بود، در انتها نیز از آموزش کارکنان شهرداری در زمینه مسائل الکترونیکی صحبت کرد و با بیان اینکه شهرداری انزلی باید پیشگام در مسائل الکترونیکی باشد، گفت: آموزش کارکنان در این زمینه هم به نفع مردم وهم به نفع مدیریت شهری خواهد بود.
/ انزلی کلاب

Share